♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Og hun har begynnende lungebetennelse.. kjempe surklete og tett.. Har fått mere astma medisiner, skal pøse på med det for å se om vi klarer å få bukt med det. Men fikk hun høy feber igjen måtte vi komme tilbake med henne.. Får så vondt av henne. Nå har hun sovnet helt utmattet. Stakkas snuppa mi.
♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 mener lille snuppa da liten skrive feil
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Huff da! Håper astmamedisinen kjør alt bedre! GOd bedring!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Stakker lille, håper hun blir bedre kjappt=)
♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Takk for det :)Håper på det
mamma070706 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hei. Her sliter en av guttene med lungebetennelse. Var hos legen i går og fikk penicilin. Spurte da om jeg skulle fortsette som vanlig med astmamedisin (Ventolin og Flutide), noe han svarte han trodde! jeg skulle gjøre. Mitt spm er derfor: hvordan medisinerer du snuppa nå? God bedring til snuppa di!!
lklk Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har dessverre ganske mye erfaring med astma hos barn, og de har også hatt lungebetennelse. Egentlig er jeg litt forsiktig med å gi for mange råd på nettet, men normalt er det ikke noe problem å medisinere som normalt selv om de går på penicilin. Sannsynligvis vil du ligge på trinn 2 eller 3 på skjemaet, og bør følge varigheten som er angitt der før du evt kan trappe ned.
Honningmelon Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Da eldste her med astma fikk lungebetennelse og ble innlagt, fikk han astmamedisiner på sykehuset. Fikk også beskjed om å gi han ventoline hver tredje time når vi kom hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå