Gå til innhold

Vært på legevakta med litte snuppa nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun har begynnende lungebetennelse.. kjempe surklete og tett.. Har fått mere astma medisiner, skal pøse på med det for å se om vi klarer å få bukt med det. Men fikk hun høy feber igjen måtte vi komme tilbake med henne.. Får så vondt av henne. Nå har hun sovnet helt utmattet.

Stakkas snuppa mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener lille snuppa da :) liten skrive feil :)

Skrevet

Huff da! Håper astmamedisinen kjør alt bedre!

GOd bedring!:)

Skrevet

Stakker lille, håper hun blir bedre kjappt=)

Skrevet

Takk for det :)Håper på det :)

Skrevet

Hei.

Her sliter en av guttene med lungebetennelse. Var hos legen i går og fikk penicilin. Spurte da om jeg skulle fortsette som vanlig med astmamedisin (Ventolin og Flutide), noe han svarte han trodde! jeg skulle gjøre. Mitt spm er derfor: hvordan medisinerer du snuppa nå?

God bedring til snuppa di!!

Skrevet

Jeg har dessverre ganske mye erfaring med astma hos barn, og de har også hatt lungebetennelse. Egentlig er jeg litt forsiktig med å gi for mange råd på nettet, men normalt er det ikke noe problem å medisinere som normalt selv om de går på penicilin. Sannsynligvis vil du ligge på trinn 2 eller 3 på skjemaet, og bør følge varigheten som er angitt der før du evt kan trappe ned.

Skrevet

Da eldste her med astma fikk lungebetennelse og ble innlagt, fikk han astmamedisiner på sykehuset. Fikk også beskjed om å gi han ventoline hver tredje time når vi kom hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...