Gulosten™ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Ida har liksom ALDRI vært noe problem å legge, men nå finner hun på de UTROLIGSTE ting for ikke å sove!!! JEG BLIR SPRØ!!!!!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 la meg gjette, hun er rundt 3 år? hehehe.
Gulosten™ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Å jada! Og syk og bortskjemt fordi jeg syns så synd på henne når hun hoster så sinnssykt... Uff.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Dem er morsome de små når de finner ut dette med trass=) Lille her har gått uten bleie i 2 dager, *stolt* Bli med S og komme å hilse på oss etter jul?
Gulosten™ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Takk! Er det støtteforening på Facebook eller?
Gulosten™ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg trodde vi var ferdig med trass jeg da.... For nå har liksom vi vært gjennom en crazy periode med flytting og trassing og styr... Gått uten bleie en måned her da:P Litt fornøyd med det også... Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå