loppelaura Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 jeg er nå 13+2 og kjente liv første gang for 2 dager siden. Helt fantastisk bra!!! Det er så kjekt!! Noen andre som har kjent så tidlig?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei:-) Jeg er 15+4 og kjente liv for ca tre uker siden,, er mitt fjerde barn da så er sikkert derfor:-)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg mener jeg kjente det 12+6 nå med nr to. Nå er jeg 15+3 og har kjent det to ganger til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå