Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Tenk å finne en gutt som kaller deg vakker istedenfor deilig, en som ringer deg tilbake når du legger på. Som ligger våken kun får å se deg sove. Han vil vise deg fram for hele VERDEN når du går i joggedress. En som aldri er i nærheten av å flørte med andre jenter. Holder deg i hånden foran kameratene sine, en som minner deg på konstant hvor mye du betyr for han, og hvor heldig han er for å ha deg. Og som sier til kameratene sine: Jess, dette er Jenta mii<3 Den gutten vil jeg ha
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Fint copy and paste dikt som sirkulerer rundt på nettet for tiden dette...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 ja... også? Fint fordi. og så sant, så sant!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 I`m bad lalala osv, nei JEG SA JO DET VAR FINT GJORDE JEG IKKE???? fjott!
Tre rosa kalver Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har funnet ham jeg! :-) Ante ikke at det gikk an, men det diktet beskriver ham, akkurat som han er. Føler meg som verdens heldigste jente nå)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg fant han...han var sånn i 5mnd. men jeg fikk en nydelig datter da hehe
winneboo Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har funnet et sånn Alle har jo opp og nedturer å ingen er perfekte, men jeg kan ikke få det bedre enn jeg har nå Har vært sammen med så mange idioter å skjønner ikke at jeg godtok det. Han har gjort meg lykkelig i 7 mnd nå å blir bare bedre og bedre. Det finnes faktisk en mann der ute som kanskje ikke er perfekt, men som behandler deg med respekt
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har kanksje funnet en slik en.. om jeg er heldig nå *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå