~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Det var deilig det. Jammen gikk det ikke bedre enn jeg hadde forventet også!! Skal bli deilig og "bare"jobbe fremover nå. Ferdig kl 16, og slippe å tenke på noe annet )
bente69;) Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Kos deg snuppa:) Har du ingen før til sommer'n nå da eller? Å da er du ferdig eller? Solgt noe i det siste?
Mille** Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Grattis med vel overstått eksamen da! Kjenner igjen den følelsen. ;o) Hva er det du studerer egentlig?
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Ikke solgt noe... Har en eksamen som jeg utsetter til neste år (en jeg strøyk på i vår), så skal jeg prøve å skrive prosjektoppgava mi i vår, og da blir jeg ferdig samtidig som permisjonen med junior er over. Det skal bli digg )
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Tar en bachelor i offentlig styring. Snart ferdig nå )
cashewnøtta Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hmf... Jeg har eksamen i morra og på mandag... Leser bare på pur selvtvang her nå...vil ha ferie! Heldiggris!
~sjiraff~ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Lykke til!!! Kan ikke huske at vi noen gang har vært ferdig så tidlig før jul, så det er digg ja. Men er jo ikke ferie før 22. uansett da. Jobben kaller )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå