Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Er det dårlig gjort å kjøpe lik bil som et vennepar av oss...? Ikke "bestiser", men møtes 1-2 ganger i mnd... max.. Snakker sammen gjennomsnittlig 1 gang i uka.. Bilen er ikke samme farge, men likt merke, og 2 år nyere...
Turid Laila Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor i alle dager skulle det vært dårlig gjort? Det er da bare en bil!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 De var det jeg også trodde... helt il jeg fikk en mld hvor det stod: "For å være helt ærlig liker jeg det ikke... av alle biler som fins kan man ta en annen..."
Turid Laila Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Herregud, liker dere bilen fordi den er praktisk eller fordi venneparet har sånn? Jeg tipper det første og hadde kjøpt bilen hadde det vært meg.
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 åh herregud altså..hva er det dette venneparet tror egentlig?? at dere er sykelig opptatt av å ha alt dem har?? hvis dere ønsker å kjøpe en type bil så kjøp den bilen..dere trenger på ingen som helst måte å be om tillatelse til det.... nei,stå på ditt og kjøp drømmebilen din
sydilla Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 hvis den ikke har samme farge og er 2 år nyere - da er den jo IKKE lik... Kanskje de bare er misunnelige fordi den dere vurderer er nyere en dems ;-) Dette hadde jeg faktisk ikke sjenket en tanke. Det er kanskje et moment i valg av navn på ungene!
togutter-08og10 Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Hadde dere kjøpt lik sofa og dekorert stuen slik som dem hadde saken vært en annen.Kjøp den bilen dere liker, dette er smålig av venneparet deres. De bør jo være glade for at noen syns de har gjort et godt bilkjøp og vil ha maken.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Det er SKIKKELIG dårlig gjort om noen kjøper samme bil som et vennepar!!! Dere må da skjønne at de vil ha sitt bilmerke for seg selv. Kjøp dere en Lada eller no!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 For å ta dere som går på venneparret litt,er ikke sikkert at de engang vet om at de har tenkt til å kjøpe lik bil,kanskje de ikke hadde hatt noe i mot det i det hele tatt,og kanskje HI ikke har sagt noe til de heller,bare spør dere om hva dere synes. Slapp av med alle forhåndsdømmingene deres!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 HI skrev lenger opp at: "De var det jeg også trodde... helt il jeg fikk en mld hvor det stod: "For å være helt ærlig liker jeg det ikke... av alle biler som fins kan man ta en annen..."" Synes du det tyder på at venneparet ikke vet noe? Kanskje du burde følge litt bedre med? Driti ut.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Takk Anonym 21:30 :-) Godt å se at det ikke bare er jeg som blir oppgitt av at folk ikke "følger med i timen" ... HI
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 Det er vel ikke uten grunn at det blir laget fler av en type bil,hvis dere liker den så kjøper dere den,er jo bare en bil. Virker jo helt fjernt,skulle alle sagt det,er det jo mange som ikke hadde hatt bil.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Det var noe som ble skrevet etter at jeg skrev... så...BEKLAGER.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #15 Skrevet 16. desember 2007 Hei igjen anonym 10:12... Jeg skrev inn det med at jeg hadde fått en mld fram dem ang bilen 13.desember kl: 20:56.... Så det ble nok skrevet før du skrev inn din komentar ;-) God jul! HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #16 Skrevet 16. desember 2007 Det var da svært så fornærmet du skulle bli da HI. Men men, noen er mer nærtagen enn andre... Susy
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #17 Skrevet 16. desember 2007 Fornærmet...? Hva skulle jeg blitt det for? HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #18 Skrevet 16. desember 2007 her har man mye å ta seg til skjønenr jeg.... akkurat som meg..
mamma :-) Skrevet 29. desember 2007 #20 Skrevet 29. desember 2007 Skjønner ikke problemet jeg. Velg fritt den bil dere ønsker. Sikker på at venneparet synes det er stas at dere velger samme bil. Hadde vært litt kry jeg hvis et vennepar av oss valgte samme bil. Tegn på at vi har valgt smart bil! Vær positiv!!! ;D
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #21 Skrevet 30. desember 2007 Det er 2 vennepar av oss som har kjøpt likedan bil som oss. Samme farge og alt. Har da ingen problem med det, vi er kjempefornøyde med bilen og skjønner godt at de også liker den. Ser ikke problemet jeg...
signaturen Skrevet 30. desember 2007 #22 Skrevet 30. desember 2007 lol.dette må vel være et køddeinlegg? ingen ved sine fulle fem ville vel gidde å bry seg om kompisene kjøpte samma type bil.det er jo det samme som å bli fornærma over å ha kjøpt samma type hurtigris elns. omg.
mamma :-) Skrevet 30. desember 2007 #23 Skrevet 30. desember 2007 Er jo en krangleside. Noen liker å lage bråk tror jeg. Ganske morsomt. Ser på det som underholding. Men skjønner selvfølgeig ikke at folk gidder å tulle om innlegg. Er jo ikke sikkert de gjør det,da.
mamma til twins Skrevet 30. desember 2007 #24 Skrevet 30. desember 2007 HA HA! Nei, det kan da umulig betegnes som dårlig gjort. Ta det heller som et kompliment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå