litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Tenkte å gi mamma abonnement på et blad i julegave. Men hvilket? Kamille? KK? Hjemmet? Eller noen andre forslag?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hjemmet eller Norsk ukeblad
lifa og Eline Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Tara er ett flott blad til de over 40. Og jeg regner med at din mor er det?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg skulle til å foreslå Tara jeg også. Mamma liker ihvertfall det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 tara eller kamille om hun er litt interressert i andre ting enn gjærbakst og strikkeoppskrifter! eller kanskje se og hør?!!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Hun er 45. Takk for gode forslag.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Tror kanskje det blir Tara. Men litt teit abonnementsordning. Gaveabonnement er 5 eller 9 blader, når bladet kommer ut 12 ganger i året? Hadde det ikke vært logisk med 6 eller 12 blader da?
prekæs Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Hva med pondus. Det liker jeg som er like gammel:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Det er ikke helt henne. Gubben derimot får det =) Hva annet liker du?
prekæs Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Jeg så et blad for kvinner over 40 hos legen. Det var faktisk bra. Mulig det var Tara som de nevner over her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå