Gå til innhold

Hvilket blad til mamman min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gi mamma abonnement på et blad i julegave.

Men hvilket?

Kamille? KK? Hjemmet?

Eller noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmet eller Norsk ukeblad

Skrevet

Tara er ett flott blad til de over 40. Og jeg regner med at din mor er det?

Skrevet

Jeg skulle til å foreslå Tara jeg også. Mamma liker ihvertfall det.

Skrevet

tara eller kamille om hun er litt interressert i andre ting enn gjærbakst og strikkeoppskrifter! :)

 

eller kanskje se og hør?!!

 

 

Skrevet

Hun er 45.

Takk for gode forslag.

Skrevet

Tror kanskje det blir Tara.

Men litt teit abonnementsordning.

Gaveabonnement er 5 eller 9 blader, når bladet kommer ut 12 ganger i året? Hadde det ikke vært logisk med 6 eller 12 blader da?

Skrevet

Hva med pondus. Det liker jeg som er like gammel:)

Skrevet

Det er ikke helt henne.

Gubben derimot får det =)

 

Hva annet liker du?

 

Skrevet

Jeg så et blad for kvinner over 40 hos legen. Det var faktisk bra. Mulig det var Tara som de nevner over her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...