Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Eller burde jeg bare fryse alt? De blir ikke tørre av det eller?
Pærefrø Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Bare frys alt. de blir ikke tørre, hvis de ikke er tørre i fra før. De tiner på 10 min i romtemp også...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 De er overhode ikke tørre. Men er liv redd for at de skal bli det. Det er jo ikke noe godt.
Pærefrø Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 jeg har bestandig fryst kransekaka...har to i frysa nå.....de jeg har blir allefall ikke tørre, heller litt motsatt... herregod nå fikk jeg lyst på kransekake....men de er til julaften og nyttår...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Spis i vei.. Det gjør jeg. Men greit å få de i fryseren ellers blir de vel borte før jul.
Pærefrø Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Huff, nei kan ikke spise de nå... det går en kransekake en kveld hvis jeg setter i gang(flau nå), nei, må spare......den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....er jo bare 11 dager til å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå