theafranord Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 jeg er på jakt etter en kombi vogn, men finner ingen design som jeg blir helt fornøyd med.... Har dere funnet vogn?? Noen forslag til meg:-)))??? Ps: har hatt simo til mine andre to barn og er super fornøyd med kvaliteten.
Melkedrøm Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Vi har kjøpt maxi cosi mura vogn, og håper vi blir fornøyd med den:) Lett å legge sammen, tar liten plass sammenslått, lett å trille også passer maxi cosi bilsete på vogna også. Syns den virker helt topp jeg hvertfall. Lykke til med valget!
mor.monsen Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor må du ha kombi vogn? Jeg syns duo er mest praktisk jeg da. Skjekk ut brio sine. Skikkelig fine farger, robuste gode vogner. Har kjøpt en Brio Duo Happy selv. Har ikke fått prøvd den ennå, men den er veldig fin å se på og er lett og slå sammen ol... flere fine funksjoner som å kunna ta opp eller bytte side på hådtaket i en enkel bevegelse.
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Emmaljunga har også gode og fine vogner. Jeg har selv Emmaljunga Edge Duo
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Vi har kjøpt Teutonia Spirit S3! Kombi-versjonen! Fantastisk god å trille!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Nå har jeg ikke prøvd den enda da, siden vi ikke skal ha før i februar. Men søkte veldig på nettet og prøvde noen i butikker- valget fallt på en Emmaljunga City Cross fordi den er lett, tar liten plass sammenslått og vendbar sittedel. Det er en kombi, har hardbag utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå