kungfupanda Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Jeg er såååå babysyk (og giftesyk)! Er i slutten av 20-årene, ingen barn, men samboer over mange år. Han er ikke klar før om 2-3 år! Jeg er klar NÅ! Jeg tenker på babyer hele tiden, hvilken vogn jeg vil ha, jeg er her på forumet, finner fine navn, tenker på barnerommet etc. Er jeg uvanlig? Hilsen lille meg
Gjest mphs Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Nei for meg er du ikke uvanlig for kjenner meg selv igjen i det du skriver. Jeg strikket babyklær mange år før vi begynte å prøve og kjøpte også noen babyklær når det var salg:o) Var nok veldig babysyk da jeg også. Fikk min første da jeg var 31 år og venter nå nr.2.
kungfupanda Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Hvordan klarte du å få samboeren din klar da?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Huff, ja. kjenner meg igjen der altså :-P og jeg er "bare" 20 år :) Har vært gravid to ganger da. Første var ikke planlagt og jeg hadde nesten aldri tenkt tanken at jeg ville ha barn engang, men ble så glad når jeg fant det ut og det ble kjæresten også. Mistet dessverre lille gutten min i uke 17, og etter det har jeg vært sååå babysyk som det er mulig å være. Ser på barnevogner, klær osv hele tiden. Drømmer til og med om det på natten hehe. Jeg og kjæresten ble prøvere, og det klaffet på første forsøk, men så mistet jeg den spiren og, og nå vil han gjerne vente litt med prøvingen, for han ser at det slite veldig på meg... Men håper jeg kan få overtalt han til å prøve igjen utpå nyåret, han er egentlig veldig klar selv men er bekymret for meg... Men i hvert fall, jeg er syyykt babysyk (hvis det går an å si det? )
Gjest mphs Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Han store drøm i livet var å reise rundt jorden, så da sa jeg at det kunne han gjøre men da skulle vi begyne babyprøvingen med en gang etterpå om forholdet enda holdt. Vi hadde da vært sammen i 4 år så det var rimelig stabilt. Har var borte i 6 mnd og jeg fikk tur til Miami der vi startet prøvingen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå