Gå til innhold

Ultralydtermin eller keisersnittermin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dato legger dere inn som brukerinformasjon? Og er man å regne som høygravid tidligere dersom man skal ta ks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt og bruke min "vanlige" termindato, ikke keisersnittdato.

Skrevet

Jeg har vanlig termindato på brukerinformasjonen, da kommer det opp riktig informasjon om babyen... Skriver også høygravid etter vanlig termindato, men nedtellingen går på keisersnitt datoen...

Skrevet

Jeg har ultralydtermin som dato på brukerinformasjonen..Har ikke fått dato for keisersnittet..Skal til Haugesund torsdag 20 desember så da håper jeg at de kan sette datoen..Har da 7 uker igjen..Gleder oss;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...