Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hvilken dato legger dere inn som brukerinformasjon? Og er man å regne som høygravid tidligere dersom man skal ta ks?
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har valgt og bruke min "vanlige" termindato, ikke keisersnittdato.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har vanlig termindato på brukerinformasjonen, da kommer det opp riktig informasjon om babyen... Skriver også høygravid etter vanlig termindato, men nedtellingen går på keisersnitt datoen...
Hildemor fra vest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ultralydtermin som dato på brukerinformasjonen..Har ikke fått dato for keisersnittet..Skal til Haugesund torsdag 20 desember så da håper jeg at de kan sette datoen..Har da 7 uker igjen..Gleder oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå