Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Satt igrunn bare å gråt. Tenk hva henne og familien har vært igjenom. Hun sa så mye som var så riktig. Utrolig flott dame som nå hjelper barn som har det vanskelig.
Tommage♀♂ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Nei, det var nok å se reklamen. Hadde nok ikke fått sove i natt om jeg hadde sett det!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 anbefaler å kjøpe genser eller kalender fra barnerett.com
☆Anonymia☆ Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 ja jeg såg litt av det....stakkars ....fy faen..hun var vert gjennom helvette det er vertfall sikkert..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg så det og jeg satt også bare å gråt. Så forferdelig å måtte oppleve noe sånt. Tenker på om det hadde skjedd mitt barn. Tror nok ikke jeg hadde klart å vært like sterk som henne nei.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jepp, så det og hadde klump i halsen. Jeg hadde ikke klart å være så tøff som hun er, om noe slikt hadde skjedd med min lille gutt! Hun er en modig, tøff dame.
*Minnie Mus* Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Jeg så det. Liker å plage meg selv med sånne dokumentarer fra ting som har skjedd. Satt vel og gråt gjennom hele intervjuet, synes det er kjempetøft av henne.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Ja, herreguuud:( Stakkars mennesker, og uten noen form for hjelp eller medisiner. Tar av meg hatten for den dama. Kan ikke se for meg hvordan man bare ikke vil drepe den gjerningsmannen, men som hun sier, det er vel ikke plass til å bruke energi på det.. Hoff hoff hoff:(
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Jeg så også på... gjennom snørr og tårer. Tenk å klare å tenke såpass rasjonelt når du går gjennom en så traumatisk opplevelse. Den damen fortjener virkelig respekt.....
Alba44 Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Lagde nettopp en maken tråd, Så ikke denne, jeg. Gråt så jeg hulka her... :-(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Hun påstod selv at hun ikke var det, men for meg er hun er utrolig sterk og tøff dame.. Satt med klump i halsen og tårere i øynene mange ganger under programmet..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Ja, jeg så det... Hva et menneske skal måtte gå igjennom. Men fantastisk at hun har fått til noe så bra ut av den store tragedien... Sterkt å se...
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Ja, først var jeg på bim og ramlet over en tråd om ei høygravid som holdt på å miste mamman i kreft, så om ei som mista babyen dager før termin, så svitsjet jeg over på tv2.. var jo bare helt tragisk, og bringer frem gjemte minner fra da jeg mistet min nærmeste. Kjente mye igjen, men som sagt, det merkeligste er at livet faktisk går videre!
Tøysetipp Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Det var ikke lenge jeg holdt ut. For en dame.. En storsinnet og fantastisk kvinne. Kjenner enda at jeg er preget av dèt. Og da kan man bare tenke seg hva hun og resten av familien til de to jentene har gått igjennom. Forferdelig..
mayaya Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk ikke sett det, siden vi hadde besøk som gikk nå.. Men går det i reprise?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. desember 2007 #17 Skrevet 13. desember 2007 å skulle se det, satt her på dib jeg,og trodde ikke det gikk noe på tv, arg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå