Gå til innhold

ER det greit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 mnd nu og får fire måltider med fast føde, grøt x 2 og middag og frukt. Får grøt og mm mellom 19-19.30 er det da greit at hun ikke får noe mer før ca 6-7 neste morgen? Driver å avvenner på natten. Noen tips til pålegg på brødskiva?

Ho vil kun ha pupp morran og kveld og får ei flaske som ho drikk kanskje 100 ml MME av midt på dagen. Ho er sånn passe interesert i den. Får vann ellers.. Trur dere det er for lite MM/ MME?

Smaker all MME stort sett det samme?

Ho vil ikke ha pupp oftere på dagen men hadde sikkert syns det hadde vært greit en par ganger på natta,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt greit å venne henne av med nattmat nå :-) Er i akkurat samme situasjon selv, mini er 6 mnd og får to grøtmåltider, middag og er så vidt begynt med bitte litt skive. Vi har leverpostei på, jeg smører på med gilde sin grove og så får han små biter av meg. Eller kan du ha på smøroster, makrell i tomat og annet pålegg som er lett å smøre på en skive (helst ikke prim da, det er jo ikke akkurat sundt).

Skrevet

hvor ofte får mini pupp eller mme`?

Skrevet

Mini får pupp....ehm...*tenke nøye etter*, hehe... er ikke verdens mest rutinerte menneske. En 4-5 ganger eller noe sånt tror jeg, morgen, rett før første luren, før og etter andre luren og kvelden, sånn vanligvis, blir vel 5 ganger det ja :-) lir ikke alltid slik, ser det litt an. Noen ganger får han mme også omjeg får sove litt på morningen, da gir papapen ham flaske i stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...