Gå til innhold

Spm til flergangsfødende...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen kom barn nr to i forhold til nr en? Gikk dere over termin eller kom h*n før termin? Er veldig spent. Dette er selvsagt individuelt, men morro å høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet tilfeldigvis nøyaktig dagen jeg ble gravid med begge mine, og de ble født 2 dager over 9 mnd ;)

 

fra 23 juni-25 mars

og 6 januar-8 oktober

 

spent på denne babyen , for jeg er ikke like sikker på dagen her !

Skrevet

Begge mine kom den 7. i mnd, jeg har sykluser på 30 dager og eggløsning på dag 18. i syklus. Begge gangene var eggløsning den 23. i mnd. I forhold til ULtermin kom førstemann 1 uke før og andremann 2 uker før, men både jeg og legen min mente at ultermin på nr. 2 var en uke feil.

Skrevet

Hei

Nr1 kom 10 dager over termin ble satt igang og nr 2 gikk vannet på termin dato. Sistemann er jeg veldig spent på.

 

Fødsel nr 2 gikk unna på ca 7 timer og kunne ikke sammenlignes med nr 1 som dro ut i over 20 timer.

 

Lykke til med nr 2 !

 

PS nr 2 var 0,5 kilo mindre enn førstemann.

Skrevet

Min første kom 4 dager før termin og nr 2 kom 16 dager før. Spent på når den lille prinsen her har planer om å komme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...