Jaja3snart Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Åssen kom barn nr to i forhold til nr en? Gikk dere over termin eller kom h*n før termin? Er veldig spent. Dette er selvsagt individuelt, men morro å høre.
3troll blir til 4troll Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 jeg vet tilfeldigvis nøyaktig dagen jeg ble gravid med begge mine, og de ble født 2 dager over 9 mnd fra 23 juni-25 mars og 6 januar-8 oktober spent på denne babyen , for jeg er ikke like sikker på dagen her !
sydilla Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Begge mine kom den 7. i mnd, jeg har sykluser på 30 dager og eggløsning på dag 18. i syklus. Begge gangene var eggløsning den 23. i mnd. I forhold til ULtermin kom førstemann 1 uke før og andremann 2 uker før, men både jeg og legen min mente at ultermin på nr. 2 var en uke feil.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hei Nr1 kom 10 dager over termin ble satt igang og nr 2 gikk vannet på termin dato. Sistemann er jeg veldig spent på. Fødsel nr 2 gikk unna på ca 7 timer og kunne ikke sammenlignes med nr 1 som dro ut i over 20 timer. Lykke til med nr 2 ! PS nr 2 var 0,5 kilo mindre enn førstemann.
la_mia_vittoria Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Min første kom 4 dager før termin og nr 2 kom 16 dager før. Spent på når den lille prinsen her har planer om å komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå