Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Nån som vet om man får etterbetalt bidrag fra barnet va født?Har ikkje mottatt bidrag fra Nav og barnefar skal begynne å betale bidrag snart...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 For hvor lang tid er det snakk om da??
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor har du ikke fått noe før da???
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Fordi æ blei opplyst om at så lenge det va en farsskapssak, så kunne det vente tell d va ei avklaring. Å dæm sa heller ingenting om at æ kunne søke om bidragsforskudd selv om saken ikkje va klarlagt..så dæffør ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Da vet jeg desverre ikke nei:( Annbefaler deg å ta enn prat med nav jeg for der vet di det i allefall
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Du får etterbetalt fra den måneden barnet ble født. Det har jeg fått etter at farskapssaken har blitt avgjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå