Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Sitter her mutters alene, samboeren er på island med jobben og snuppa skulle sove hos farmor. Så jeg fant ut at jeg skulle bestille meg pizza. Men så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg har lyst på. Mange gode tips trengs ;-)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Biff og løk! naaam nam
SaDa Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Min er best=) Skal lage pizza bare ungene er i seng:) Du får ta deg en tur hit;)
roxanne Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg må jo si Grandiosa :-) Fordi mannen er med i en reklamefilm derfra... Nei, jeg liker best Peppes - den med speltbunn og hot fyll :-)
pøber´n & je Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hjemmelaget såklart. Er ikke begeistra for kjøpe pizza, da er det bedre med disse pappizzaene
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Kommer med en gang. =) Ingenting som slår hjemmelaget pizza. Men da må jeg ut å kjøpe gjær og det gidder jeg ikke. ;-)
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Hjemmelaget er så klart best men i dag blir det kjøpepizza. Hvordan går det med kjekken ;-) Han er jo bare så god. Han har vel ikke glemt hva han skal bare han blir stor *smiler*
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Hvis det er kjøpepizza som gjelder nå, så er det definitivt Fra Peppes såklart - - - FLY AWAY eller MOBY DICK første er med marinert kyllingfilet, purre, mais...kjempe god den siste er med carri marinerte reker og litt grønt Da sier jeg bare half `n half nr:22225555 RIIING
pøber´n & je Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Hehe. Du er nok spesiell, for han har ikke lovet seg bort til andre. Kjekken har det greit han. Ferdig med en mnd med konstant sjukdom, så nå satser vi på frisk jul. Hvordan er det med dere da?
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Bra snuppa er hos farmor, deilig med en kveld fri. Burde vel ha gjort 100 andre ting. Men ble liksom sittende fast her.Gubben er på Island og kommer ikke hjem før på søndag. Jeg måtte svelge 4 kameler og feire jul hos svigers på Blefjell. Men ellers så er alt tipp topp. Fant en pose tørrgjær så nå blir det vel hjemmelagd pizza lell =) Ferdig med alle julegaver så da er alt i boks.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Nr 11, King Creole fra Dolly Dimples. Marinert biffkjøtt, løk, ananas og kreolsk krydder. Yummi!
pøber´n & je Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Nå fikk jeg fryktelig lyst på pizza jeg også *sukk* Men det skal være tacopizza med grov bunn. Men orker ikke å begynne å kokkelere nå. Så da kjører jeg det litt sunnere, med klementiner *S* Bare 4? Jeg har ingen svigerbeist jeg må være i samme rom som, så dette har jeg ikke greie på *S*
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Dama er egentlig ikke ille men til jul, påske, 17mai og bursdager. Ja da skifter dama både sinn og skinn. Tar helt av og blir Hitler og Musselino i samme kropp.
pøber´n & je Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Såpass ja. Utilregnelig i høytider med andre ord. Lykke til
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Peppes sin Roi Grande eller Easy rider!! Om du liker Taco krydret da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå