mom2agirlandaboy Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 IKM tirsdag 18. Mulig det er for tidlig å teste lørdag? Vi skal på konsert på lørdagskvelden, og er usikker på om jeg skal være avholds. Hvis testen er negativ så har jeg kanskje testet for tidlig? Men hvis den er positiv..... =) Da er det all grunn til å feire med rødbrus og bokstavkjeks! "Håpe, håpe"
har4barn Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg testet svakt positivt i dag, så jeg skal teste på nytt på lørdag. Har ikm lør/søndag. Håper den blir sterkere!! Lykke til!!
*Drømmer Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har ikm på søndag, så jeg tror jeg skal test i morgen Har jo to, så.. Lykke til..
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 jeg tenkte å teste lørdag eller søndag, skal feire en venn på søndag, så samme tankegang hos meg. Har IKM på søndag/mandag
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal teste i morgen (lørdag) ja! Hadde ikm på onsdag.... hjelpe meg!!! )))
Nemi:) Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Jeg tenkte også å teste på lørdag.. Har ikke IKM før 19.12 men siden jeg skal ha jente-julebord på lørdag tenkte jeg det var greit=) Håper jeg IKKE kan drikke.. Ikke så ofte jeg har sagt det før men.. hehe.. Krysser fingrene for oss!!
Skatt i magen :) Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 jeg har også ikm 19.12.. Så vet ikke ennå om jeg tar sjansen på å teste i morgen, blir så skuffet Men det er bare 1pp her hos oss, men uansett... vil så gjerne egentlig så vet jeg ikke når tid jeg har ikm, for jeg sluttet på pillene for snart 4 uker siden, fikk mens rett etter at jeg sluttet, men aner ikke om jeg har hatt EL, har brukt EL tester, men ingen har vist noen EL, men kan godt være at jeg testet litt seint og at EL allerede hadde funnet sted, man vet jo aldri men føler jeg har mange symptomer, men kan godt være at kroppen spiller meg et puss, typisk... de på jobb sier at jeg ser så trøtt ut og i lite form for tiden, det har de heeelt rett i. jeg sover og sover, til morgenen måtte jeg sette meg ned for jeg var så kvalm, magen stikker og murrer noe forferdelig.. så jeg håper jo at jeg er gravid, men sikkert bare mensen som er på vei... håper ikke det altså...
abelise Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Har IKM 20, men har kjempelyst til å teste i morgen... Men sikkert alt for tidlig? Hva om tidligere EL, så et event befruktet egg også har festet seg tidligere? Kanskje testen slår ut da, tenker jeg, og vet egentlig at jeg prøver å lure meg selv. Og så blir jeg kjempeskuffet om ikke slår ut. Bedre å gjemme testene, men klarer ikke lenger enn til mandag. Føler en del tegn, ømme bryst og kvalm i bølger... Men alle vet jo hva man kan klare å innbille seg. Grugleder meg fram mot IKM. Og krysser fingre for alle oss:-) Og lykke til til dere som virkelig tester i morgen!
****MEG**** Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Har IKM tirsdag 18. Skulle ta en test når jeg våknet i dag, men når det først kom til stykket så turd jeg ikke. Venter en dag til, tenkte jeg...Angrer litt nå. Vet det er best å ta dette på morgenurinen. Også føler jeg meg ikke gravis i dag.... Er veldig spent på om noen på denne lenka har testet. Skriv da, jenter! Krysser alt jeg har!
Nemi:) Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Isj.. jeg har IKM 19/20 men måtte ta en test idag selvom det er aaaltfor tidlig. Var negativ, men tester igjen mandag eller tirsdag.. Var hos akupunktøren igår og hun sa at jeg hadde så uregelmessig puls at det kunne tyde på at det var noe som drev å festet seg.. Lov å håpe=)
****MEG**** Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 Da tok jeg en test. Den var negativ. Er rimelig skuffet nå.... Ingen julegave på meg i år... Søren. Har bare lyst til å gråte resten av dagen...
Skatt i magen :) Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 jeg skulle egentlig teste idag, ikm 19.12, men jeg turte ikke... kan godt være at jeg tar en sånn billig test å tester i kveld, men CB digitalen sparer jeg nok til mandag eller tirsdag tror jeg... Hvis jeg klarer å vente så lenge,.. ellers så var jeg kvalm i går og idag.. også har jeg mye stikninger og litt smerter i magen.. tisser mye, tørst hele tiden også føler jeg at jeg har en stooor tung stein i magen, får også ganske vondt i magen når jeg har spist (føler som om det er noe som presser på..) så det er jo lov å håpe.. men det hadde jo bare vært utrolig hadde det klaffet på 1. forsøk ¨ håper det er mange her inne som blir gravide denne mnd
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 jeg hadde planer om å teste idag..ikm i morra.. Men testene har ikke kommet enda skulle ha kommet i gpr vanligvis..men er vel den juleposten da vett dere... MEN jeg kjenner murringer der nede..har hatt ekstra stikkinger noen dager..vært sånn ei uke..så driver jeg å svimler hele tiden.. Så jeg håper jo jeg
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 Min var positiv )))) Håpefulle lille meg - jeg hadde (og har) fremdeles mensmurringer og har en "rar" følelse rundt v. eggstokkene! Er også rimelig kvalm. Er etter beregningene 4+2 i dag ) Lykke til til alle sammen!!!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #15 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer så mye Jeg er bare sånn små kvalm inni mellom jeg..men har ikke vært kvalm tidligere hell når jeg gikk gravid..da satt spiren på første forsøk..begge gangene.. Prøver på nr 3 med en annen far og det er 6 år siden jeg fikk minste tulla..så spørs om jeg er like fruktbar nå som da..for sies jo det blir vanskigere med åra.. Men det svimler hele tiden for meg..og har vært mye svimmel tidligere også.. så det er jo håp Og kjenner noe der nede hele tiden..mere som noe som presser på..vanskelig å forklare..hatt det sånn lenge nå.. Bare testene kommer..dumt jeg ikke kjøpte en på apoteket isted da jeg var på juleshopping..men håpet jo de hadde kommet i posten idag da.. Men kos deg med spiren, Alessi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå