Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 har hørt at slimproppen kan gå opp til 4 uker før fødslen starter.. MEN..- er det mange som går over 4 uker også ??
lkva Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Det tror jeg er helt vanlig, synes jeg leste et sted at den også kan gå rett før fødsel og kanskje da er iblandet litt blod/ slimaktig blod, at det er tegn på modningsarbeid el - men tror da at man skal kontakte føden - spesielt hvis prematur? Ikke helt sikker på dette. Jeg har ikke merket noe til at min slimpropp har gått og har tre dager til ul-termin. Jordmor sa at jeg kunne regne med at den har gått selv om jeg ikke har merket noe - det er ikke alltid det er så tydelig at den har gått. Det er pga av dette tror jeg at man helst ikke skal bade i offentlig bad når det er fire uker igjen til termin - pga økt fare for infeksjoner.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hvis slimproppen går for tidlig så dannes den bare på nytt. Min gikk første gang i uke 33. Har 2 dager igjen til termin, men har fortatt ikke født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå