Gå til innhold

Må bare skryte litt!! ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

av den lille jenta i magen. Var på privat 4d ul idag. Er 23 uker...Hun var bare så perfekt:) Det er helt fantastisk å tenke på at det bor ei lita tulle inni magen min...og ekstra spennende siden jeg har 2 små gutter fra før! Måtte bare dele gleden med noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :-)

 

så flott da, gratulerer så masse. Helt sikkert moro å se, jeg skal ikke på ul før rett over jul men gleder meg veldig. Jeg har to jenter og en gutt fra før:-) Er det dyrt på sånn ul???

Skrevet

Det kostet 600 i porsgrunn,men vet det er dyrere anre plasser. Helt opp til 1200 tror jeg. Men det er absolutt verdt det. Fikk ikke se annet enn rygg og bakhode på ord ul så måtte bare titte en gang til:) lykke til på ul da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...