Gå til innhold

Provoserende innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desverre er det en eller annen anonym her inne som har mye morro av å provosere folk, og det er nettopp det som skjer! Her får vedkommende full respons som ønsket! Hvis dere ikke vil ha slike innlegg som dette, så tror jeg eneste løsning er å la være å kommenter disse innleggene! Vi er en stor gjeng her inne som for en stund siden ble enige om å la være å svare på slike innlegg for å få slutt på det. Mitt tips: hiv dere med i den gjengen! I og med at denne anonyme tidligere har forfulgt enkelte nick og hatt en del munnhuggeri for seg på de hun har fått opp i strupen, så velger jeg selv å signere med anonym.... Om det er samme anonym som ofte svarer surt hele tiden vet jeg ikke, men tar ikke sjangsen når jeg skal skrive et slikt innlegg. Hun jeg snakker om er i alle fall allerede rapportert til ledelsen. De kan nemlig se nicket til de som signerer med anonym....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Har ikke merket noe til det jeg! Hvilket innlegg er det snakk om?

Skrevet

fleste innlegg er signert med anonym.. er det ikke bare å slutte å tas seg nær av alt??

Skrevet

Å signere med anonym er helt i orden. Det må få være opp til hver enkelt. Det er latterliggjørende, frekke og ufine svar vi ønsker bort. Som du sier: vi har nå bestemt oss for å slutte å ta oss nær av de, ignorerer de, og slutte å svare på de! :-)

Skrevet

er med på den eg også:)

Skrevet

har ikke lagt merke til noen provoserende innlegg enda...men har lest mange fra anonyme som er helt ok...lurer egentlig på om du har noen eksempel...men er enig behøver jo ikke å ha det utrivelig her inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...