Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Han har sovnet greit enten med smokk eller på pupp i forskjellige perioder frem til nå (5 måneder). Men nå vil han ikke sove... Og sutring går over til skriking... han er mett, og har ikke vondt i magen. Slutter å skrike dersom jeg tar han opp. Noen gode tips? Skal jeg la han skrike en stund? Eller ta han opp og roe han? Holder på opptil 2 timer for å få til å sovne... de siste kveldene har jeg (!) kapitulert og gitt pupp etter masse skriking... da sovner han av utmattelse... Men det er jo ikke noe en kan holde på med videre...
Snupi27 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 det jeg gjør med jenta mi på 4 mnd er at jeg har det veldig rolig ca en halvtime før hun legger seg.. tar på pysj, gir mat og koser.. så er det på tide å legge henne i sengen. det går som regel problemfritt men en sjelden gang kan hun skrike til. da drøyer jeg med å gå inn på rommet i 5 min.. når jeg går inn tar jeg henne opp og vugger henne sakte i 1 min og legger henne ned igjen.. om det ikke funker er det nye 5 min.. det funker her hvertfall.. pleier du lukke døren helt til rommet? om du gjør det kan det jo hende det hjelper med et bittelite lys som du kan ha i stikkontakten så det ikke er helt mørkt i rommet.. det er hvertfall mine tips..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå