*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Som hadde masse symtomer denne mnd og hadde litt forhåpninger om en liten spire! Men idag kom den dumme TR! Etter nyttår skal vi begge klatre oss over til 1trim snuppa! Tenker masse på deg.. Kjempe glad ideg:) Til lørdag skal vi bare kose oss!
Venter på 3_de spire Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Slenger meg på her jeg også, sender en stoor klem!! Var sikker på at det satt en spire hos deg denne mnd dreamer!!! Lykke til begge to, håper dere får har en spire i magen på nyåret!! Det har dere virkelig fortjent begge to!!! Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Ååå så herlige dere er!!!! Tuuusen takk:) Nå føler jeg meg MYE bedre!! Dere er så utrolig snille. Håper at vi alle snart har en spire i magen, og at vi har hver vår baby til jul neste år. Vi skal kose oss masse på lørdag ja Silje! Tusen takk for at du lagde en sånn tråd. Kjempeglad i deg snuppa mi:) Tenker masse på deg og. Stoor klem til dere begge!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Kansje vi alle 3 går over til 1trim. over nyttår:) Bare koselig det snuppa mi, ble skikkelig lei meg når jeg fikk høre du fikk tanta:( Snufs!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Håper vi gjør det! Så koselig du er som bryr deg så mye. Ble kjempelei meg da du fikk tanta og:(
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Ja, det veit jeg du ble:) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå