Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Fordi jeg er bekymret bare? Har en ekkel magefølelse, hatt det et par uker nå. Syntes det blir mindre og mindre liv i magen for hver dag, men jeg kjenner jo liv. Har vært hos lege, hjertelyd er fin og sf målene er fine. Men jeg klarer ikke å slappe av med det. Hva tror dere? Blir det for dumt å ringe på det grunnlaget?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Nei det syntes jeg ikke! Ring du:)
Afrodite´71 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Min jm sier at jeg ikke skal bekymre meg, og heller ringe en gang for mye. Så bare ring.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite;-) At du kjenner mindre liv har nok en naturlig forklaring, husk at det blir mindre og mindre plass for den lille å boltre seg på. Men for all del ikke gå rundt å bekymre deg, ring heller så får de avgjøre om du bør komme inn for en sjekk;-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har født før, så vet det er mindre spark og liv på slutten. Men jeg klarer ikke å slappe av med det. Er 35+5 i dag. Vet ikke helt hva jeg skal si når jeg ringer heller. Ringte føden sist jeg var gravid, men Da var det en konkret årsak til at jeg ringte og jeg fikk komme til sjekk. Er ikke like "tøff" denne gangen kjenner jeg..
Erisa* Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Kanskje du kan ringe og si at du er litt bekymret, om du kan snakke med en jordmor? Bare vær ærlig og si det som det er; du er urolig og føler at det er mindre liv, og at du ikke klarer å roe deg helt ned. Det kan hende de ber deg komme innom for en sjekk, eller kanskje du får snakke med noen der og da. Det er ofte ikke så mye som skal til! Ring, du!
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Ring dem. Det er ikke bra for babyen heller om du er urolig, og morsinstinktet ditt bør de høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå