Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Står det til liv borti der?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jau jau ;-) Minstemann er syk, stakkar... Hoste, snørr og litt feber. Daaakar lille gullet mitt vil ligge helt oppi meg hele natten, så jeg får litt lite søvn. Men det går vel over. Med deg da? Hørt noe fra Solveig i dag eller?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Uff, stakkars liten, fårhåpe han kommer seg fort) Enda godt han er syk nå, og ikke om halvannen uke;) Det er synd på meg også,jeg har så halsbrann at jeg snart flyr på veggen!!! Ingenting som hjelper heller,ikke syrenøytraliserende engang, snufs:/ Ender vel med at jeg blir forbanna, hehe:P Nææii,har ikke hørt noe i dag, blir vel til at jeg sender en melding etterhvert:) Kanskje ho har rømt landet etter innleggene her inne? Tihi.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja, håper det går fort over. Skal være hos svigers i julen, og orker ikke tanken på hosting og grining når vi bor så trangt... Halsbrann er helt jævli. Hadde det mye i siste svangerskap, og det verste er at jeg på en måte har blitt sånn etterpå! Har det ofte fremdeles, men ikke så ille som da jeg var preggers ;-) Hun liker å gjøre seg litt kostbar, vet du ;-) Vil at vi skal mase litt på henne - he he.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Off, skjønner deg der.. Best å være hjemme da man er syk eller har syke barn. Jeg har nettopp stjelt et par syrenøytraliserende av pappa, det hjalp faktisk bittelitt, jippi! Uff, stakkars deg, kronisk halsbrann, så fælt.. Ja, det er virkelig ille, det er drit umulig (som lille her sier;)) Kostbar ja! Gjett om,hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå