Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hva liker deres unger i babyfeeder'n? Bør man forresten vente med å bruke denne til man har innført grøt og annen fast føde., eller kan man bruke den som en første introduksjon til andre smaker enn mm? Jenta mi er 5 mnd.
Bellen^2 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Junior synes det var godt med pære eller melon. Det burde være noe som er godt og saftig som de kan sutte på. På den kjøpte stod det at den kunne brukes fra 5 mnd, men junior var vel rundt 6 mnd da vi kjøte den. Da spiste han allerede litt grøt.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Babyfeeder? For no gris! Hehe.. Vi kjøpte det til snuppa vår, og hun koste seg veldig med den hun! Men ungen var jo klissete fra topp til tå etterpå! Hehe.. Hun brukte den noen ganger, og i sommer la jeg henne naken på et håndkle når hun spiste, for så å putte henne rett i balja etterpå! Men så ga jeg den opp, for det ble mer klin en morro syns jeg (vel, i alle fall for meg!) Vet det ikke var svar på spørsmålet, men klarte ikke dy meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå