blivende 3barnsmor Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er 29+3 og jeg hadde regelmessige kynnere med 5 min. mellomrom i over 3 timer her forrige dagen, og dagen etter hadde jeg litt sann mageknipfølelse på morran. Nå lurer jeg bare på om det kan gi åpning av sanne kynnere, jeg har aldri hatt slike kynere før. Er det noen som har hatt det lignende?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Kynnere skal vel ikke være regelmessige! Men ring føden å hør med de:)
sydilla Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Hvis de ikke var vonde er det sikkert ikke så mye og bekymre seg for i og med at de stoppa! Men nevn det for jordmor/lege og hvis det skjer igjen så kontakter du føden. Det kan være vanskelig å skille mellom sammentrekninger som påvirker livmorhalsen og de som ikke gjør det. Den eneste måten å finne ut av dette på er å ta UL av livmorhalsen mens det står på. Siden du er såpass tidlig i svangerkapet syns jeg du skal ta kontakt med føden. Jeg hadde det slik som du beskriver på lørdag, men det var litt (ikke mye) smertefullt. Da jeg kom inn viste det seg at livmorhalsen hadde krympet fra nesten 5 til ca 2 cm og de satte igang med riehemmende drypp og lungemodning. Nå har jeg vært sykemeldt siden uke 17 pga. vonde kynnere som tidvis kommer regelmessig, men det har aldri var i 3 timer slik du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå