Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg var i byen idag å handlet. Så plutselig fikk jeg noen kraftige "tak" i magen, måtte bare hale meg ut av butikken for å finne en vegg å lene meg mot. det var skikkelig vondt og jeg prøvde desperat å finne en benk, og fant en trapp som jeg halvveis lå i å pustet å peset. vurderte å ringe føden, men så begynte det å gi seg. satt til det gikk over, inn på ny butikk, så skjedde det samme. 15-20 min mellom hver gang. skikkelig kraftig.. da ringte jeg typen min, han skulle komme å hente meg. når han kom, en time etterpå(MYE kø, så har det gitt seg og nå har jeg ikke kjent sånne "tak" lenger.. det var skikkelig vondt, og kan ikke ebskrive smertene, men har iallefall ikke kjent d før. var spent på om jeg hadde blødd når jeg kom hjem, men det har jeg ikke.. så for meg fødsel nå jeg... uke 32+1 idag. Hva kan dette være?? maserier, hvordan er det? vokser livmoren i denne perioden? kan det være det? skal heldgvis til jordmor på kontroll imorgen, men håper dere kan svare også.. han er foresten veldig aktiv inni magen nå..
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde sånne tak på søndag, sto bare å hang over kjøkkenbenken og peste.. Men jeg hadde også blødning og slimpropp og full pakke. Kjentes ut som hele magen strammet seg og jeg fikk tungt for å puste. Så vi ringte føden, fikk måle riene, og hun så at jeg hadde mye maserier og forsto godt at det var vondt/ubehagelig.. Men kunne ikke råde til annet en¨å ta det med ro og prøve å puste rolig å forsiktig gjennom til det tok av igjen.. Håper du ikke får det flere ganger nå før der et mer alvor på gang Har du fått bildene dine forresten?
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 føltes akkurat likt ut, selv om jeg ikke får til å forklare noe mer om smertene. men det var tungt for å puste, så jeg satt å pusta akkurat som jeg skulle føde Jeg er absolutt ikke fødeklar i teorien, så håper det ikke blir mere sånn. Var spent når jeg kom hjem, var sikker på at jeg hadde blødd eller noe, men det har jeg ikke. Men mere utflod enn vanlig, men samtidig er det utflod også Får håpe maseriene dine slutter, og det blir ordentlige!! du er vell klar for at det skal skje på ordentlig nå? Har fått bildene ja ble kjempe fornøyd, tenkte å legge ut 1 av de nå
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja jeg lurer på hvordan jeg skal puste meg gjennom fødsel når jeg sliter på maseriene Nå er jeg meeget klar, trodde det var noe i går, men det viste seg å være omgangssyke.. Spydde som en gris.. men det forsvant i dag igjen, litt uggen i kroppen bare.. Så bra du ble fornøyd! Skal snike meg inn å se
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 hehe, ja det kan du si. Sleit litt med pusten jeg også.. Herregud, jeg er jo bare 32+1 idag.. dette var altfor tidlig, men trenger vell ikke kjenne noe mer for det er"lov" å kjenne det igjen kanskje omgangssyken også er et tegn, har sett på 3 trimester at mange er kvalme på slutten det er nok ikke lange veien igjen nå )
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Ja jeg tolker det som et tegn jeg Hehe.. skal inn på kontroll i morgen, så får høre om hun kan sjekke om åpningen er blitt større.. Hadde passt meg bra Bildet ditt var kjempefint!! Får ikke lastet opp bilder jeg, tror jeg må maile moderator..
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 er du noe dårlig sånn ellers? eller kan jeg si nyt magen di få dagene du har igjen?! jeg skal legge meg neppå å se handball kamp nå.. føles ut som jeg har litt sommerfugler i magen etter den dagen her.. :/ lykke til, snart skjer det vet du )))
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Er i ganske fin form, selv om de mener jeg har høyt blodtrykk og sv.skapsforgiftning, føler meg frisk som en fisk Tusen takk skal du ha=) Lykke til du også, håper du slipper mer vondt på en stund nå
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 må skrive det og.. burde jeg ha ringt føden? klarte ikke å tenke på annet.. litt små redd for at det begynner å skje noe osv. har jo jordmor time imorgen. bare sitter å tenker; burde jeg ha ringt.. ??
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Jeg tror du kan vente til i morgen såfall, siden du har time allerede. Jeg ringte fordi jeg hadde blødning samtidig. Dersom det ikke har kommet tilbake nå? Så kan du be henne sjekke deg for evt. åpning osv..
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2007 okei, trengte den bekreftelsen.. takk! da venter jeg til imorgen å høre hva hun har å si. ikke kommet tilbake nei. han er så sinnsykt aktiv, har ikke vært rolig et sekund siden det skjedde. moro er det nå også
Niem og Patrick Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Jøss Tror min krabat fikk seg en trøkk når jeg begynte å spy i dag, var veeldig tam hele formiddagen.. Men jeg fikk det igjen til de grader på kvelden!! Koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå