balsam Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 etter nesten et døgns opphold med spyet og med bare masse diare.... spydde hun igjen... alt det vi har klart å få i henne de stakkars timene hun var pigg kom opp igjen.... stakars....
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 huff, ikke lett med syke barn. er glad jeg får prakket i dem drikke jeg, har prøvd næringsdrikke idag,som har funket godt. faktisk ikke spydd mere hun eldste og mellomste.
balsam Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 slike næringsdrikker fra apoteket eller? følte vi hadde klart oss kjempe godt... klart å få i henne en frukt pure og et halvt glass drikke, hun la seg fint å viste ingen tegn til vondt eller noe... før hun spøy i senga på gulvet og til slutt i bøtta.... stakkars... sender en godbedringsklem til dine jeg=)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 ja vanlig næringsdrikk fra apoteket. heldigvis ikke eneste bøtte på 1døgn nå. puh. sender godbedringsklem tilbake!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå