Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Frøkna er 16 mnd og har hostet en del i det siste. Legen sa at vi ikke skulle ha noe varme på rommet hennes, så det ble godt og kjølig, men når jeg gikk inn der nå, for å gjøre i stand til legging var det 15 grader der inne. DET synes jeg liksom blir litt for kaldt. Selv om jeg kler godt på henne så vet jeg jo at hun kommer til å krype ut av dyna i natt. Gidder ikke legge voksi'n i senga heller for det blir liksom litt drøyt + da får hun ikke sove like fritt. What to do? Er det greit at hun sover i denne temperaturen? Jeg klarer ikke sove på kaldt soverrom selv, må ha i hvert fall 20 grader inne hos oss, så dette med kalde soverom er ikke min spesialitet.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Dytter, jeg nå som folk er litt aktive her!
Blind Gudinne Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Tja... jeg vil tippe på at det ligger på rundt 16-17 grader der inne. Han er aldri kald når vi tar han opp. Ligger med vanlig bomullspysj og sokker. Har aldri hatt varme på rommet hans, og vinduet har alltid stått oppe. Men nå er han 2 år og klarer å ta på seg dyna når han er kald også da...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Aner ikke hvor kaldt/varmt vi har det på soverommet vårt. Men 20 grader er der aldri.. Bedre med litt for kaldt enn for varmt syns jeg.. Lillegutt sover med body og pysj på,fordi jeg holder på å krepere viss ikke vinduet står litt på gløtt. Akkuratt nå så er det lukket,men åpner det litt når jeg legger meg.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Aner ikke.. Men vinduet står åpent døgnet rundt, og ute er det minusgrader, så det er nok ikke så mange grader der. Hun er 3 år.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 ute er det minus 15 grader og vinduet står litt oppe, så der er det godt og kaldt ja. hvordan greier du å sove i et rom med 20 grader? huff. hehe. 16 grader høres helt greit ut..
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2007 Jeg får helt mark av å fryse når jeg skal sove. Er jeg kald noe som helst sted (f.eks. nesen) ligger jeg bare å rister. Så 20 grader eller mer (hihi) er genialt!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 sikkert genialt for midden også. hehe. godt og kaldt, godt og kaldt. deilig å være kald på nesa.. men tærne skal ikke fryse. varmeflaske er tingen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2007 Digg med midd, da? (evt midda'! Mmmm, preggis, tenker bare på mat!) Ja, ja... midden blir en vel ikke kvitt uansett. Pytt sann!
lykken på jord Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Her er det 14 minusgrader nå, og vinduet er godt åpent. Mini på 4 år ligger med ullundertøy og noen ganger med en tunn ulllue når det er på det kaldeste. Tenker det er 6-8 grader der inne. Ikke noe mer enn det. Skal være kladt... Nå er vi aldri syke heller
Uwimana Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 vi har det veeldig kaldt inne på soverommet.... har vinduet oppe hele døgnet der inne, og nå er det jo grise kaldt ute oxo!!! så der inne er det vel minus grader tenker jeg!! haha..... iallefall er det kjempe kaldt!! men det er deilig d synes jeg!! MÅÅ ha d kaldt jeg!! lillegutt ligger med bare pysj, og ikke noe problem det!!! hjelpes de som orker å ligge i 20 grader!!! huff.... det kan jo umulig være bra!!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Vanlig romstemperert, fordi lille har en tendens til å kle av seg pysjen og sove uten dyne. Er av og til skikkelig kald om morgenen når pysjen har blitt tatt av i løpet av natten...
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2007 Hmmm.... hadde aldri kunnet gledet mannen min om det hadde vært kaldt på soverommet! Synes jeg ser oss med topplue, polvotter og skjerf midt i akten. Måtte vel kanskje gått til innkjøp av sånn helt ullundertøy med luke i baken og tatt de på bakfrem! ) Det skal sies at jeg i tillegg til å ha det varmt i rommet også ligger med pysj og dunsokker! Er imponert over de som kan ha vinduet oppe på denne årstiden. Jeg får rett og slett ikke sove når det er kaldt. Blir tett i nesa med en gang også. Er frisk som en fisk med den temperaturen jeg har nå!
tre små... Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 hahaha.... vell vi kan ha det varmt på soverommet når vi trenger det, og lukke opp vinduet etterpå... barna sover jo på eget rom så ikke noe problem:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. desember 2007 #17 Skrevet 13. desember 2007 17-19 grader er d på rommet til vesla mi:) Hun ligger i nattpose..Den er stor så hun sover fritt i den og kan sprelle om hun vil..helst sove da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå