Gå til innhold

this is my story..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en MA i sep.er jeg gravid igjen-med blødning i uke 4+1.

fikk ikke roen og dro på ultralyd istad selvom jeg visste at det er for tidelig å se noe,men det hadde med selvfølelsen og gjøre-da hadde jeg iallefall gjort mitt...

skal tilbake om en uke,for å se om det har vært noe forandring->han så jo NOE i livmora mi..:P

men han sa: jeg liker ikke at blødingen til tider er brun...og at han sa " blødning KAN jo være ufarlig-men det skal jo ikke forekomme"..

Når jeg kom hjem kom tårene,dette er som og være med på¨berg og dalbane-i det ene øyeblikket klarer man og tenke positivt og si til seg selv at "blødningen er sikkert helt ufarig-og i det andre er man pessimist og er sikker på at det går bare en vei".

dette blir en laaaaang uke...! Han jeg gikk til er veldig dyktig,men han er veldig rett frem og kunne vært litt mer beroligene...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg !!! Jeg føler med deg. Men vet ikke hva jeg kan si for å hjelpe deg. Sender positive vibber, og håper på at blødninger skal stoppe og tiden gå fort

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler sånn med deg. Går rundt å engster meg for blod i trusen hver eneste dag. Er livredd for å miste en gang til. Jeg sender deg varme tanker og lykkeønskninger. Håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...