casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jula blir ikke den samme iår. Har mistet 2 familiemedlemmer før iår. Ei som druknet 22år og min bestefar som hadde kreft. Og nå onkel av kreft. ;( Men for hans egendel var nok dette det beste. Det gjør vondt, men vi kan ikke alltid tenke på hva som er best for oss rundt. Det viktigeste ert han ikke måtte ligge med masse smerter i mnd framover. Kreften hadde spredd seg til nesten samtlige organ. Og idag ringte sykehuset kl 14 for å fortelle at han var mer ellerdre borte, og han låg med store smerter. Uansett hva som ble gitt av smertelindrene såg det ikke ut til å ha noe effekt... Vi familien kl ca kl 1530 da det er litt over 1 time og kjøre til sykehuset. Og kl 1700 sovnet han stille inn.. ******** Lite viste jeg at dagene som kommer og går er selve livet. RIP onkel**************
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 Uff masse skrivefeil her ser jeg..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Huff da... Kondolerer. Ikke greit å miste sine kjære. God klem.
LizzyG Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Kondolerer så mye. Jeg mistet pappan min i lungekreft, så vet hvordan det er dessverre:(
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Så trist og meningsløst. Sender gode tanker
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Huff så trist:( Føler med deg og dine
Northernlights Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Sender en klem. Vondt når så mange dødsfall skjer på kort tid. Har mistet 3 i nærmeste omgangskrets i år jeg også, så det blir en del graver å besøke når jeg kommer hjem..
☆Anonymia☆ Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 så utrolig trist å lese..kreft er en jæævlig sykdom... ingen tvil om det.. vet hvordan du har det.. huff.. er så lei meg på deres vegne.. KLEM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå