Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 I natt var det nesten som han sluttet å puste av og til!! Han er ikke forkjølet, verken snørrete eller hostete... Hva kan dette være?
haater husarbeid Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Sånn var min lillebror og eldstemann her i huset. Begge ble bedre etter å ha fjernet mandler og polypper
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Men bør han fjerne de nå da? Kan det være farlig at han puster så uregelmessig om natten?
haater husarbeid Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Nei, det er ikke farlig, men med sønnen min forstyrret det søvnen mye, sånn at han våknet masse på natta og var trøtt og sur. Be fastlegen henvise dere videre til ØNH poliklinikk så får dere en vurdering ihvertfall.
roxanne Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Ligger han med hodet bakover når han sover? Da kan det være polypper og eller mandler som stenger og han må da vri hodet bakover for å få nok luft. Be om henvisning i ØNH (som nevnt over) hvis det ikke gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå