mamman til snupp Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hvor lang tid tok det før ting var "normalt" og dere kunne ha sex igjen? Jeg revnet så det gikk litt utover endetarmsmuskulaturen.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Det tok meg ca 3 mnd før jeg begynnte å ha sex igjen. Hadde veldig vonde sting og generelt ganske vondt i underlivet lenge etter.
mamman til snupp Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Takk for svar! Var det bortimot helt bra igjen da etter 3 mnd? Det er 2 uker siden jeg revnet nå, og jeg klarer fremdeles nesten ikke å sitte engang, eller å gå normalt. Irriterende!!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Uff, husker hvor vondt det var, det var ikke godt å sitte eller å gå . Det ble gradvis bedre, etter 3 mnd hadde jeg ikke vondt lengre bare øm og fikk sånn nedpress vondt hvis jeg anstrengte meg ( løftet tungt eller gjorde øvelsene fra fysioteraputen. Nå er det 13 mnd siden jeg fikk mini og det føles helt normalt igjen . God bedring :=)
mamman til snupp Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Takk skal du ha! Godt å vite at det går over! )
Makka Pakka Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg revnet skikkelig under 1.fødsel og hadde faktisk sex igjen ca 6 uker etter fødselen, men det var ikke spesielt behagelig så det ble mest litt prøving bare :-) Det kjentes lenge ut som jeg hadde et vondt sting igjen og det gjorde litt vondt når jeg hadde sex. Husker ikke nøyaktig når det ikke gjorde vondt mer, men kanskje ca 6 mnd etter fødselen.
Tre jenter søte små Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg revnet masse med førstemann. Men endetarmsmusklaturen ble ikke truffet. Jeg fikk en dyp rift langt oppi der, eller hvordan jeg nå skal forklaree det, hehe. Var så langt oppe at jeg ikke kunne se stingene selv med speil. Det tok ei god stund før jeg kunne sitte og ikke minst tisse uten at det gjorde sinnsykt vondt. Prøvde med sex etter å ha vært på 6 ukerskontrollen og fikk vite at stingene hadde grodd. Nesten som å være jomfru igjen, vondt de første gangene, hehe. Med andremann revnet jeg ingenting, selv om det bare var to år etterpå.
Groosalugg Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Hos meg tok det også ca 3 måneder, og jeg hadde ikke noe ubehag eller smerter etter det.
Salat Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Jeg revnet innover i skjeden og har ennå ikke hatt sex. Eller det vil si, vi har forsøkt, men det går ikke. Vanvittige smerter. Skal til utredning hos gynekolog på mandag og håper hun finner ut av det. Er 5,5 mnd siden fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå