Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg får min lille i april, og har allerede kjøpt inn vogn ( teutonia) , stellebord, seng, vugge, sengklær, dyne og pute. hehe, jeg er vel en av de som spurta til butikken med en gang nesten! Meen jeg lurer sånn på, hva trenger jeg mer av klær, og annet utstyr? vær så snill og hjelp meg med en `handleliste``!
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 hvis du har bil vil du jo trenge en bilstol... jeg fikk en liten en i april, og hadde selfølgelig kjøpt alt dem hadde i butikken pluss litt til... men fikk jo også masse klær da poden ble født og jeg fant mye fint etterpå.... så jeg vil anbefale deg til å kjøpe så du har noen bytter i alle klær, (bodyer, pysjer, sokker, strømper, gensere, bukser og kanskje en tykkere ute dress) og vent heller til etter fødselen for å se hva du får... butikkene er der fortsatt etter at nurket er kommet. også er det jo alt til stell som gode myke vaskekluter, baby badehåndkle, såpe, sjampo, gode kremer også negle klipper.(før sa man at man skulle bite neilene til di små, men da har di små lett for å få betennelser eller såre fingertupper) Du merker hva du trenger etterhvert, bare greit og ha det viktigeste i hus...
*Mustang Sally* Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg anbefaler deg absolutt å kjøpe et bæretøy. Et elastisk sjal er flott til de nyfødte. Du kan lære mer om det på www.barnvedhjertet.no
Glajenta:) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Vi har kjøpt febertermometer, badetermometer, tisselaken og vippestol mm... Bæresele er også greit å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå