MorraTeFreja Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Men jeg var litt aktiv på BIM/modne da jeg gikk gravid, var på et treff i Oslo og. Da "het" jeg jenny36. Skrev her inne etter at jeg fikk Freja også, men så ble jeg taus gitt.. Nuvel, nå er gullet mitt blitt ett år og er høyt og lavt. Går ikke enda, men kommer seg rundt dit hun vil. Alltid blid og smilende og sier "heeeeeeeeeeeeei" til alt og alle. Hver dag er en gave sammen med dette lille mirakelt mitt. Ville egentlig bare ønske dere alle en fin førjultid og prøve å være mer aktiv her... Klem fra oss 2
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei på deg, husker nicket ditt:-)) Koselig at du kommer tilbake til oss igjen da! Her er det hyggelig og høyt under taket, bare man er snill og oppfører seg som modne folk gjør;-) Og du sier noe ja, at hver dag er en gave sammen med miraklene våre - det er helt sikkert!!! Ha en riktig fin førjulstid dere også, så snakkes vi:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Mulig vi er gamle, men har hukommelse som en elefant. Klart vi husker deg. På tide og ikke være fullt så stille.... Så sleng deg med når det passer. Det er alltids noen som er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå