Mamma2OO5 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Sønnen min er avhengig av melk på flaske til kveldsmaten og synes det er en koselig stund. Men nå er han så hostete, skikkelig slimete (særlig om natta) og jeg har hørt at man da bør kutte ut melk så mye man kan. Jeg lurer derfor på om jeg skal tilby han juice blanda 50/50 med vann istedet i kveld, eller blir de slimete av det også? Tusen takk for svar:o)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Mjølk kan skape problemer ang slim. Eg hadde gitt han vann eg da. Trenger ikkje saft vel....??
Mamma2OO5 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Skal forresten sies at gutten er 2 år og noen mnd og selvom min har drukket vann siden han var baby så tror jeg ikke det funker i steden for den kjære melka gitt;o) Nei saft får han ikke.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Beklager men eg meinte juice, det er faktisk like ille med tennane som saft....... men går det ikkje med vann så hadde eg au blanda den ut med vann, juicen altså
Mamma2OO5 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Tror ikke du leste innlegget mitt før du svarte jeg he he. Jeg tenker ikke tannhelse nå, jeg tenker hoste..
roxanne Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ok å blande ut litt juice med vann til maten. Appelsinjuice inneholder C-vitminer som er fint når en er forkjølet.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Skjønnar deg godt, er ikkje noko stas med masse slim hoste. Ein må ta ein vurdering på om kva som er det beste for ungen. Er det mjølk og hoste eller er det litt usunnheter i ein periode til hosten har gått over. Og eg las innlegget ditt men eg er litt i susa i dag, trøtt og sliten........ Og som eg skreiv over, eg hadde gitt juice blanda med vann hvis vann ikkje blei godtatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå