Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 jeg tar møkka først * regninger * iskald vind * enorme diabetes-sår (stakkars gamle mannen) * null snø Og det jeg liker mest av alt: * juleferie * han fineste * lillesøt som er så søt * kaffe * god bemanning på jobb
Dronningen! Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Møkka: * Kaldt * Trøtt * Null snø * Snart bursdag. Mne ejg er tross alt kun 29??? Liker: * Date i morgen med middag og Penthouse Playboys! * Syden 4. januar- tilbake til krangletreff i Oslo! * Ny bil.... * Sjokoladeboller!!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 29 er kongealder...og jeg blir jo bare 25 i april neste år?? ja vi sier det sånn
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 * solgt leiligheten * klipt håret * jobben * brudekjoler Om det er hat eller liker, er valgfritt!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Møkka: -Jeg er syk og har vondt i munnen -Jeg er syk og får sannsynligvis ikke dratt på julebord i helga -Jeg er syk og skjønner ikke hvordan jeg nå skal klare å blir ferdig til jul -Det gjør no inni hampen vondt å amme -Jenta mi liker ikke spise på noen annen måte -Det gjør no inni hampen vondt å spise -Mannen får ikke avspasere i morgen allikevel -Jeg har glemt å kjøpe bleier så jeg må i butikken i morgen tidlig selvom jeg er syk Men, jeg liker: -At lillebop har lært seg å dra seg frem på armen -At lillebop sa pappa istad -At lillebop sovnet med en gang jeg la henne. Sammendrag: jeg liker ikke å være syk men jeg liker babyen min.
hit og dit Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Hat: * drittdag på skulen, ekle tilstander * svart julepynt * unge som er våken om natta (sjøl om det er einaste gang på 6mnd) * taxisjåfører som kjører med livet som innsats * kø - generelt * udugelig betjening på postkontoret * histologi Liker * julepynt * pakke julepakker * se Dexter på dataen * sambo og Tuva - alltid like go * at eg ikkje har eksamen i neuropsykologi idag
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 HAT: Omgangsstken, jeg tilbrakte hele gårsdagen med hodet i doskåla. FY FAEN, jeg føder heller en å holde på med denne spyinga. Det finnes ikke noe værre! I dag er jeg så som så, spyr ikke, men er sånn "ikke ta på meg for da blir jeg bare kvalm" humør. Ikke-hat Lille go jenta mi som for øyeblikket SITTER bort i hjørnet og ler seg skakk av tøfflen sin.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Jeg glemte å legge til at jeg mista 200 kroner ut av lomma mi istad som jeg hadde tatt ut for å kjøpe busskort for:(
Dronningen! Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har en brudekjole i skapet om du trenger en:o) Og om du har solgt leiligheten din så åpner det seg vel en ny dør? (Bokstavlig talt!)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har også en i skapet! Ellers takk ) Ja, det åpner seg en ny dør! Men den åpner seg ikke 31.12, som er dato for overtagelsen :o/
nissetøs Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Hat: *mann med boevne lik null *meg selv fordi jeg tar eksamenslesingen altfor seriøst *hybelkaniner som snart blir hybelkuer *min ambivalens og langt fremskreden beslutningsvegring vedr. jobb *kjøleskapet er fullt av fett og rullepølser *dæven som jeg savner en skikkelig god krimroman! Kos: *tre kvelder på rappen med mannefri *snart ferie *javel, det var alt jeg hadde for i dag
Dronningen! Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Har du en ubrukt en i skapet? Nå skjønner jeg ingen ting.... Har du solgt leiligheten din uten på ha noen ny? (kanskje jeg er litt blond i kveld??) Msn senere i kveld?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Msn høres fint ut ) Kommer på fra åtte.
ScaryMama Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 Hat: * Omgangssyke * Eksamen * At jeg må utsette punkt 2 pga. punkt 1 Liker: * Min kjære mann * Mitt kjære barn * Grey's anatomy på dvd * Snart helg!!!
danieI Skrevet 13. desember 2007 #18 Skrevet 13. desember 2007 møkk: faen faen i helvete jævla drittdag trist jente null snø liker: kjæresten, hun er så bestest snart januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå