Makko med to små gutter Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Driver med pistolskyting... Noen som veit om jeg bør slutte med dette når jeg er litt gravid? -
Idun<3tosmå<3 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hvor langt på vei har mye med saken å gjøre tror jeg. Kommer vel an på rekylet. Fosteret ligger jo godt beskyttet! Har du snakka med skyteleder eller de som har ansvaret der du skyter? Kan godt være at de ikke vil ha deg der! Husk at selv om du har hørselværn på , har ikke bebisen i magen det! Jeg vet ikke jeg hva som er anbefalt, men det kommer helt an på hva du skyter og støy og rekyl! Men tenk i allefall på hørselen på babyen og!!
Makko med to små gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Det er jo en stund til hørselen til baby'n blir et problem... Rekylen er ikke noe problem med 22kal, kjenner det knapt når man er i god form (dvs ikke helt elendig=... Men tenker mer på at vi bruker ammo som innholder bly...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Tror ikke det er noen regler for dette men jeg sluttet med skytinga etter uke 20 sist. Men jeg skyter med litt grovere kaliber da. Jeg fikk hvertfall høre at man ikke skal skyte med blymantel når man er gravid. Nå er det jo for det meste slutt med bly da, men enkelte bruker det fortsatt på trening vet jeg.
Makko med to små gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Trodde all vanlig treningsammo for 22kal inneholdt bly jeg... Får sjekke det opp.
Makko med to små gutter Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg sjekket det opp, det er påbudt å bruke blyammo inne.... Veit fremdeles ikke om jeg kan skyte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå