Gå til innhold

Kan sara bernard fryses?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man ikke ha de i fryseren da? Hehe.. Svigermor har de i fryseren og tar opp litt og litt, etterhvert som ho får gjester. Holder seg MYE bedre i fryseren sa ho sist;)

Skrevet

De BØR fryses...

Ellers må du spise mange på kort tid.

Smørkremen holder seg ikke så lenge.

Men de tiner rimelig fort, så om du tar dem opp litt før du får gjester, er de tinet til kaffen er klar :)

Skrevet

Har tenk å lage den enkle opskriften, med pisket krem av sjokolade og fløte inni,noen som har fryst disse?

Skrevet

jeg lager med smørkremen, så det vet jeg desverre ikke...

Skrevet

er det noen som kan gi meg oppskrift på sara bernard som er enkel og lage

Skrevet

Ikke noe problem å fryse de med krem av sjokolade og fløte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...