Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Skal man ikke ha de i fryseren da? Hehe.. Svigermor har de i fryseren og tar opp litt og litt, etterhvert som ho får gjester. Holder seg MYE bedre i fryseren sa ho sist;)
elinmamma Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 De BØR fryses... Ellers må du spise mange på kort tid. Smørkremen holder seg ikke så lenge. Men de tiner rimelig fort, så om du tar dem opp litt før du får gjester, er de tinet til kaffen er klar
*Lissi* Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja, det gjør jeg med mine. Tiner kjapt.
maipo Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Har tenk å lage den enkle opskriften, med pisket krem av sjokolade og fløte inni,noen som har fryst disse?
elinmamma Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 jeg lager med smørkremen, så det vet jeg desverre ikke...
Fru Lillamum Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 er det noen som kan gi meg oppskrift på sara bernard som er enkel og lage
lille N Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Ikke noe problem å fryse de med krem av sjokolade og fløte.
lille N Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 http://krem.no/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=41 Lagde disse i fjor, ble veldig gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå