Mamman til Mina og Sara Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 jeg fikk penger 1 desember og i dag, ingen av de var med halv skall, er det sånn at nå får jeg ikke penger før 1 februar..??
mandel Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Er du helt sikker på at det ikke var halv skatt? Jeg fikk foreldrepenger idag, og det var nesten ikke mer enn hva jeg vanligvis får.. Men jammen var det halv skatt, men ble så lite pga at det bare er 19 virkedager i desember.. Men vet jo ikke om det er tilfelle hos deg da.=)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 derfor det ikke var så mye mer selvfølgelig: få virkedager! tenkte på det i sta, da jeg så det bare var et par tusen mer enn det pleier.. jaja.. synd for oss, bra for dem..
mandel Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja ingen bra måned for oss å få halv skatt dessverre =)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Det er bare halv skatt på de første 14 dagene av fødselspenger/foreldrepenger i desember, resten er det vanlig skattetrekk og man får betalt for røde dager, men ikke lørdag og søndag, ellers er alt som normalt!
Go`mamma`n... Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Har ikke fått foreldrepengene ENDA, jeg.......
EnUndreneMor Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 og ikke jeg heller.. men for vår del er det greit med halv skatt:) for vi har tatt ut pappa perm i tilegg så da får jeg mer ut av det ille jeg har:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå