Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Synes ikke jeg har fått noe mage jeg....ER 16+4 på bilde!!!! Er jeg sånn normal stor eller?? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/426248/offset/4
Modesty Blaise Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 var ikke noe større jeg da jeg var så langt som du. Kanskje mindre og faktisk. Men det kommer mer...Bare vent:-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 For å si det sånn så har jeg større mage og er rett over 13 uker..., men så har jeg noen kilo i tillegg fra før desverre :-( Syntes magen din var passe stor jeg!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Dette er min første så jeg måtte bare spørre jeg!!!=) Takk for "titten"...
Puselure Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er 16+4 i dag og synes jeg har like stor eller liten mage som deg;) Enda dette er min nr 2.... Har en pode som blir 2 i februar. Gleder meg til magen kommer ut litt mer hehe;)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Synes du hadde en søt mage jeg :-) Akkurat passelig... Hadde ikke noe større mage med nr 1, men nå med nr 2 begynte magen å komme allerede i uke 9.. Men magen kommer til ulik tid hos de fleste - så ikke noe å bekymre seg for - den kommer nok skal du se :-)
Fruen i huset Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er 21 uker med førstemann. Har ikke særlig mage enda, mest på kvelden ... Så tror ikke det er noe som er liten eller stor mage, kommer an på din kroppsbygning, høyde osv. I dag har jeg seriøst INGEN mage!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 fikk ikke sett bilde jeg:-( jeg er 17+4 og har nesten ikke noe mage
nina__86 Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Du har helt normal mage. Jeg har vel like stor mage som deg og jeg er 20+6 uker på vei, og dette er i tillegg andremann, Men kommer jo helt ann på hvordan du bærer. Med min første så hadde jeg så liten mage at det ikke gikk ann å se at jeg var gravid før ut i 6 mnd og når jeg hadde 2 uker igjen til termin, så trodde folk at jeg kun var 3 mnd på vei. men jeg bærer veldig i ryggen. så det har mye og si
Antoine Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Jeg var ikke større enn deg da jeg 14 uker, heller mindre. Jeg er 2. gangsfødende og fikk forrige i august 06
kajfla Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 ikke for å si noe negativt om magen din..men jeg bare lurer... hehe jeg syns den er litt langt oppe, og jeg har helt likt som deg!! Trodde det bare var min mage som var litt høy...? kanskje ikke.. hehe første gang for meg, så jeg har ikke peiling. Det eneste jeg vet er at ingen av buksene mine passer lengre.. men livmora er jo rett under navlen nå så det er kanskej ikke så rart at magen er der den er.? fin mage har du hverfall!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har ingen anelse hvordan livmora ligger å sånn..hehe!!!synes den ser litt "rar" ut selv.Men som sagt jeg er jo førstegangs så jeg har ikke noe å sammenligne med!!! Passer ikke dongeri lenger,litt kjipt i grunn,men men...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Fin mage synes jeg. Min er også høyt oppe og sammen størrelse til tross for at jeg idag er i min 24. uke med nr 3:-)
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Fikk ikke sett bildet:( Hvordan gjør man det? Ser du har termin 2. juni, samme som meg:) Jeg logget meg inn på Din egen side og det stod at nå synes det på de fleste at de er gravide. Det vises ikke på meg. Kan se det selv på kvelden ja. Men tror ingen andre kan se det iallefall. og sambo har ikke bemerket det. hmh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå