Gå til innhold

Julekort fra Sponland.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg endelig somlet meg til å bestille julekortene , og de er visst på vei alt...

 

Bestilte hos Sponland. Håper det er noen her inne som har bestilt og er fornøyd.

 

Damen jeg kommuniserte med var veldig trivelig i allefall. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fekk korta mine i dag og er kjempe fornøgd!! Bestilte dei i går og i dag låg dei i postkassa. Super service.

 

Trur ikkje du kjem til å angre!! :)

Skrevet

Det var godt å høre.

Første gang jeg bestiller julekort på nettet.

 

Skrevet

Har bestilt derfra og er kjempefornøyd! Sendte alle kortene i går, og mottakerne er også kjempefornøyd. Så satser nok på de neste år og! :)

Skrevet

VI har bestilt og fått kort fra dem...og var super fine..GIkk veldig raskt også..!:)

Skrevet

Da skal jeg elge de neste år, stod mellom de og vistaprint i år,og valgte vistaprint og er ikke fornøyd:(

Skrevet

Jeg er også KNALL fornøyd:0)

 

Rask og hyggelig service. Kortene ble desuten skikkelig fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...