RajaPia Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 I dag fikk jeg endelig somlet meg til å bestille julekortene , og de er visst på vei alt... Bestilte hos Sponland. Håper det er noen her inne som har bestilt og er fornøyd. Damen jeg kommuniserte med var veldig trivelig i allefall. )
Glorie Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Eg fekk korta mine i dag og er kjempe fornøgd!! Bestilte dei i går og i dag låg dei i postkassa. Super service. Trur ikkje du kjem til å angre!!
RajaPia Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Det var godt å høre. Første gang jeg bestiller julekort på nettet.
Turid Laila Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Har bestilt derfra og er kjempefornøyd! Sendte alle kortene i går, og mottakerne er også kjempefornøyd. Så satser nok på de neste år og!
Mamman til AM&JS Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 VI har bestilt og fått kort fra dem...og var super fine..GIkk veldig raskt også..!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Da skal jeg elge de neste år, stod mellom de og vistaprint i år,og valgte vistaprint og er ikke fornøyd:(
boble <3 Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er også KNALL fornøyd:0) Rask og hyggelig service. Kortene ble desuten skikkelig fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå