Gå til innhold

Hvilke servise samler dere på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd? Eller angrer du på at du valgte dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bogstad imperial fra Porsgrund.

Har faktisk hele serien nå. Er kjempefornøyd. Et tidløst servise

Skrevet

New Wave fra Villeroy & Boch.

Angrer ikke i det hele tatt, det er tidløst og tøft.

Skrevet

jeg samlet på gammeldags jul fra porsgrunn. har alt nå

strålende fornøyd!!! det er verdt pengene.

Skrevet

Samler på kongleserviset, Per Spook - Magnor glassverk.. Både middagsserviset, kaffeserviset og glass serien.. Veldig fornøyd.. Fortsatt en del små ting som mangler, som boller, fat og div glass...

Skrevet

Grey Pearl fra Villeroy & Boch.

Veldig fornøyd med det. Det er enkelt og tidløst, og kan kombineres med det meste av borddekorasjoner.

Skrevet

Musselmalet halvblonde, Mussel mega (og noe arvet musselmalet helblonde) fra Royal Copenhagen. Veldig fornøyd. Tidløst (har jo vært på markedet siden 1700-tallet :)), og fint å blande megaserviset med det gode gamle :)

Skrevet

Vi sparer på tid fra porsgrunn, regner med at jeg får de siste delene nå til jul og da har jeg til 12 i middag med alt + kaffe. Elsker det og angrer overhodet ikke. Det er jo hvitt, klassisk og kan brukes til alt.

Skrevet

Silver Paisley fra Royal Porcelain, Veldig tidløst og elegant, synes jeg.

(har begynt til jul nå i år, var først nå jeg fant det)

Skrevet

Vi samler på servise fra Arabia Finland.

Kopper i mumikolleksjonen: http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/en/tableware_moomin_collection_parts_and_colours_mugs

Og resten av serviset i 24 h-serien. Mer tidløst enn dette blir det vel ikke...

http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/en/tableware_24h_parts_and_colours_white

Koppene bytter vi bare ut hvis vi blir leie av dem...

Skrevet

Sterling fra Wedgewood. Er veldig fornøyd, tidløst og kan brukes til alle farger.

Skrevet

Som penservise har vi Maria hvit fra Rosenthal, å kjøkkenet begynte tidligere i år å spare på Disk Blue. Håper jeg får noen suppetallerekner til jul:)

Er kjempe fornøyd med begge to. Det eneste negative er at middagstallerken fra Disk Blue er litt store, spiser for mye...*sukk*

Skrevet

Grey Pearlfra Villeroy & Boch. Syns det er utrolig fint, og sparer alt vi kan :) Gifter oss til våren, så då får vi håpe at vi fåt litt til samlingen vår.

Skrevet

Vi samler også på Sterling fra Wedgewood, er knallfornøyd og ser for meg masse forskjellige pynte muligheter (elsker å ha selskap) Håper vi får flere deler til jul:0)

Skrevet

Antartis fra Vebjørn Sand. Synes det er kjempe fin, men må nesten ha et hvitt ett som ekstra servise. Har begynt å spare på det til Rosendahl. Enkelt og hvitt.

Gjest thricane
Skrevet

Grand Cru fra Rosendahl. Enkelt og tidløst. Du får det meste i det settet for å si det sånn.

Skrevet

Antarktis av Vedbjørn Sand =0) er det peneste av alle syntes jeg =0) veeeldig fornøyd

Skrevet

"Blond White" fra Design House Stockholm; ikke kommet så godt i gang, vurderer å bytte, men er så mte fint å velge mellom

Skrevet

Grand Cru fra Rosendahl. Både glass, servise og bestikk...

Skrevet

Porsgrund Nathalie. Nydelig !!!!

Og glassene Chateau fra Kosta Boda :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...