Tommage♀♂ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Bestillte fra allfoto i fjor og våget ikke å gjøre det i år. Vanlig kopi-ark jo=( Prøvde vistaprint i år, men nå så jeg et negativt innlegg om julekortene deres, så nå fikk jeg helt klump i magen! Håper ikke kalenderen deres er like dårlig=(
våken_om_natta Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Ja, det var liksom ikke ordentlige bilder!!! Ble litt skuffa jeg altså...
våken_om_natta Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Bare meg som var så dum å bestille fra Allfoto?
Silker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Nei,ikke fornøyd i det hele datt!!! Ble skikkelig skuffa, drittkvalitet!
somm@r Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Min kalender fra Allfoto ble veldig fin den. Brukte stort sett digitale fotografbilder, kanskje derfor det ble så bra.
Tommage♀♂ Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 dET VAR IKKE BILDENE DET VAR NOE I VEIEN MED, DET VAR KVALITETEN PÅ PAPIRET. hELT VANLIG, MATT PAPIR, IKKE SÅNN BLANKT PAPIR SOM VI FÅR VANLIGVIS. Oi, capslock
Silker Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Enig! Mini var like nydelig som vanlig han... Men syns selve kalenderen hadde sånn billig-preg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå