Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Har drukket et glass appelsinjus og sett inn i kjøleskapet... Går dette ut over ammingen på noen måte? Vil jo det beste for min lille venn (1mnd), men matlysten har rett og slett tatt ferie... Hva gjør jeg??
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Sånn hadde jeg det også, hadde rett og slett ikke matlyst 1-2 mnd etter fødselen. Og det resulterte i at jeg fikk mindre melk de dagene jeg ikke spiste ordentlig. Viktig med god og sunn mat;)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 det vil nok kanskje gå litt ut over melkeproduksjonen, men det viktigste er å drikke mye når man ammer. det fikk nå jeg høre ihvertfall.
MathildeC Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Det gaar nok ikke ut over melken med det foerste nei, den tar det den trenger fra deg. Men viktig aa drikke mye vann, og det beste er jo sunn og variert kost ja. Kan typen din hjelpe til? Hos oss var losningen at vi hadde mat til overs fra middagen foer. Da fikk jeg spist noe uten aa lage det til. Det var jo KJEMPESTRESS aa faa spist/dusjet etc i begynnelsen..
MathildeC Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Med at typen din kan hjelpe til mente jeg bare at han kan passe paa at du spiser, enten ved at det er lett tilgjengelig mat naar han gaar paa jobb eller at han passer godt paa naar han kommer hjem. Her er det nemlig mannen som lager all mat... uten ham hadde jeg sultet fullstendig i den tida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå