veldigfrustrertfrue Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 http://www.mittgavetips.no/display.aspx?menuid=102555 Silver superior. Tenkte å begynne å samle på et servise.. men er så maaaange å velge mellom... Prøver å finne et som er noenlunde tidløst.. Tror dere vi fort blir lei av dette?
Tommage♀♂ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg syns det var litt mye dill på det. Liker best helt enkle, kun med 1 sølvkant eller lignende. Angrer på at jeg begynte å samle i tenårene, for da tenkte jeg IKKE sånn=(
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hadde nok blitt lei av det, ja, Litt mye striper.
It's all about me Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Helt greit, hverken mer eller mindre.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Royal Copenhagen har utrolig masse fine serviser, men DYRT!
wireless wife Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Litt for mye dill på det for min smak. Jeg ser for meg at jeg hadde blirr veldig lei av dte etterhvert. Jeg samler på dette: http://eshop.villeroy-boch.com/no/shopping/porselen-gray-pearl/show_104392 Har nesten hele nå. Mangler bare serveringsfat.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg samler på serien Sirius i porsgrunn porselen. Er ikke så veldig ulikt, men enklere. På kanten rundt er det striper i selve porselent, og helt ytterst på kanten er det en sølvkant. Erviktig at du ser på resten av tilbehøret til servise om du har tenkt å samle mer enn tallerknene. Det du har falt for hadde litt for gammelsdags design på mugger osv. etter min smak.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 http://www.royalcopenhagen.com/Dinnerware/White-Half-Lace.aspx
veldigfrustrertfrue Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Hmmmm... har visst dårlig smak;) INGEN andre som likte det?
wireless wife Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Det er sikkert mange som liker det. Ellers hadde de ikke solgt det. Hehe. :-D
veldigfrustrertfrue Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2007 Hmmmm.... Ingen andre som har dette?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Hei!!! Vi ønsket oss hele seviset i bryllupsgave, og vi fikk faktisk alt! Jeg synes det er nydelig! Akkurat min smak, og alle som har kjøpt det til oss syntes også det var kjempefint. Jeg synes det er enkelt, samtidig som det er litt pynt på det:)
veldigfrustrertfrue Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2007 Endelig noen som har like "dårlig" smak som meg;) Synes også det er veldig fint! Synes det fort kan bli litt kjedelig om det er heeeelt hvitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå