Gå til innhold

Hva synes dere om dette servise?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var litt mye dill på det. Liker best helt enkle, kun med 1 sølvkant eller lignende. Angrer på at jeg begynte å samle i tenårene, for da tenkte jeg IKKE sånn=(

Skrevet

Helt greit, hverken mer eller mindre.

Skrevet

Royal Copenhagen har utrolig masse fine serviser, men DYRT!

Skrevet

Jeg samler på serien Sirius i porsgrunn porselen. Er ikke så veldig ulikt, men enklere. På kanten rundt er det striper i selve porselent, og helt ytterst på kanten er det en sølvkant. Erviktig at du ser på resten av tilbehøret til servise om du har tenkt å samle mer enn tallerknene. Det du har falt for hadde litt for gammelsdags design på mugger osv. etter min smak.

Skrevet

Hmmmm... har visst dårlig smak;) INGEN andre som likte det?

Skrevet

Det er sikkert mange som liker det. Ellers hadde de ikke solgt det.

Hehe. :-D

Skrevet

Hmmmm.... Ingen andre som har dette?

Skrevet

Hei!!!

Vi ønsket oss hele seviset i bryllupsgave, og vi fikk faktisk alt! Jeg synes det er nydelig!

Akkurat min smak, og alle som har kjøpt det til oss syntes også det var kjempefint.

Jeg synes det er enkelt, samtidig som det er litt pynt på det:)

Skrevet

Endelig noen som har like "dårlig" smak som meg;)

Synes også det er veldig fint! Synes det fort kan bli litt kjedelig om det er heeeelt hvitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...