To tette og en badehette Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Noen som har noen gode tips? Kaster ikke opp men er uggen og kvalm fra morgen til sen ettermiddag... Var akkurat slik i forrige svangerskap men da kunne jeg jo legge meg nedpå når det var som verst. Nå må jeg gjerne bytte bleier på løpende bånd...herlig! Er kvalm samtidig som jeg har en enorm appetitt på salte ting, tar gjerne to middager om jeg kan ,-) Når kvalmen endelig gir seg så tar den enorme trøttheten over...jada jeg syter i vei. Men tar gjerne i mot tips ,-)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Har ingen tips, men vet hvordan du har det. Kvalm og kaster opp nesten alt jeg spiser, herlig:) Vi får trøste oss med at det uansett går over når babyen kommer:)
Susi og prinsessa Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 akupunktur, det hjalp ihvertfall meg..
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Postafen reisesyketabletter ble min redning!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 frukt saltpastiller drikke masse melk&kjeks ingefærkapsler fra helsekost ellers får man bare trøste seg med at det snart går over.... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå