balsam Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 vært pigg i en hel time... samme lille gode jenta mi=) hihi hatt en bleie full av diare men eller fin=) det var jammen godt!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Så flott da:) Får kose dere=)
balsam Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 takk=) håper på en rolig kveld etter en laaaang kveld og natt med spy...=((
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Det skjønner jeg! Heldigvis har ikke gutten min vært syk på ett år nå Men, regner med det kommer snart, siden det fins alt mulig rart ute å går. Håper heller han får influensaen enn spysjuka. Fælt å si det, men.. Det er nesten bedre at de kan sove seg gjennom sykdommen enn å spy i "flere" timer. Jeg var syk for ca 1mnd siden, og heller da ble han ikke smittet:p Nå krysser jeg fingrene for at han holder seg i frisk i jula=)
balsam Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 jeg skal krysse for deg=) her har snuppa hatt spysyka 3 ganger i år.... stakkars,,,,,,,
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 ååå, så mye??! Stakkars lille jenta di OG deg! Må være utrolig slitsomt. Føler meg heldig som ikke har hatt en syk gutt på ett år:) Men til gjengjeld var han myyye syk det første leveåret åsså da. Jaja.. =)
balsam Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 joda slitsomt ja.... jeg ble oxo smittet de 2 andre gangene hun hadde det... gravid og spysyk...ikke noe særlig!!! hihi hun var nesten ikke syk det 1.året hun... så nå får jeg vell igjen=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå