Gå til innhold

Uff, trenger litt trøst jeg.....syte syte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig deppa i dag, vet ikke helt hvor jeg skal begynne...

Har en mann som nesten ikke tar seg av barnet sitt, kanskje d blir 10-15 min hver dag.. å da er det kun for å holde barnet, snakke med d. Resten gjør jeg, bytter bleier, gir mat (grøt, middag), bader. Han har vel byttet bleie 4 ganger tror jeg.... Han gjør ting ute da, men ikke inne. Har vel kanskje støvsuget 2 ganger. Resten gjør jeg.... Tror han er misunnelig på meg som har fri og går hjemme hele dagen, tror ikke han ser hva jeg gjør...dårlig til å verd sette d i hvertfall. Blir så lei meg, når jeg begynner å diskutere ting, som at han ikke tar seg noe særlig om barnet, så får jeg bare tilbake om jeg har lyst til å gå ut å jobbe...kommer ingen vei....

Blir bare frustrert......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvor gammelt er barnet? Far her fattet først ordentlig interesse da barnet var rundt 6 uker, og nå når hun er 3 mnd er det super stas.. Tror de føler seg usikre og er redd for å gøre feil, når mini var så liten og sart..

Mye endret seg dessuten når pappaen måtte ta 2 netter på egen hånd (med flaske) da jeg var syk.. Han hadde aldri vært så trøtt i hele sitt liv, og forsto at det ikke bare er super enkelt å gå hjemme..

Skrevet

Lag egne avtaler som gjør at han må være alene med barnet (om du selv har det ok med det). Kanskje fatter han mer interesse om du lar han slippe ordentlig til? Alene tid mellom de 2 gjør han trolig også mer knyttet til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...