Gå til innhold

Veninner som lover, men ikke holder det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt en veninne på besøk idag, lenge siden vi har sett hverandre så har gledet meg til det. Går jo annenhver dag hjemme pga 50% sm med bl- så skal ikke mye til for å glede meg.

Skulle varme gløgg og finne frem julekaker.... Liker å stelle istand til besøk. Men så ringer hun og sier det kom noe i veien- bare et par timer før vi skulle treffes....Er nå noe om det var første gang, men det har skjedd 2 ganger før at vi skulle treffes. Har flere andre veninner som gjør det samme, virker som om det ikke er så nøye med hva man lover seg bort til.

Jeg ville ikke gjort noe sann uten videre, da kun hvis det var sykdom inne i bildet. Men da ville jeg gitt beskjed lenge før- så tidlig som mulig.

Kjenner jeg blir skikkelig sur og irritert, men vet jo at det ikke hjelper. Er nok hormonene som spiller inn, som gravid i 30 uke- men hadde bare lyst å hyyyyyle nei, ikke nå igjen når hun ringte. Men sa istedet, neida- det går bra. Ikke noe å gjøre med det, tar det igjen en annen gang....

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener ja...

det er til å få sponk av..

hvor ble det av regelen om at hvis man har sagt ja til noe så gjennomfører man det??

et ja er et ja..ikke et ja,det høre bra ut hvis ikke noe annet dukker opp så...

blæh..

pleier selv å ta opp noe fra fryseren eller handle noe inn hvis jeg vet jeg får besøk slik at man kan kose seg litt ekstra...kjedelig da om man plutselig sitter hjemme alene med alt... :(

Skrevet

more for me:) hadde jeg sagt.. hohoho

Skrevet

Absolutt alle min venninner er sånn. Jeg liker å være en god vertinne, og vet jeg at jeg får besøk bruker jeg gjerne litt ekstra tid på å få leiligheten til å se pen og shina ut, setter fram noe godt å knaske på osv. Fryktelig irriterende når de da ringer en time i forveien og avlyser og man ikke kan gjøre annet enn å si "Huffda, det var synd.."

Får helt mark av sånne mennesker...!

Skrevet

sitter å forbanner en dårlig veninne nå, og trøkker i meg alt snopet og julegodtet...

hadde jo vaska og støvsuget for å få alt til å shine, og kjøpt inn god mat og pynt. bruker jo det til jul likevel, men koffor i helvete kan ikke folk holde det de lover?????

:( :( :(

bra det snart er jul. ....

Skrevet

vi har flere slike venner ja. Ikke alltid de ringer å sier de ikke kommer heller. Driiit frekt!

Skrevet

Desverre har jeg også noen av disse vennindene.

Har sluttet helt å invitere dem over alene så hvis de skal komme har jeg som regel invitert fire fem venninder, da er jag garantert selskap uansett;-)

Det som er dumt er at det alltid er de samme som gjør dette og hvis man tar det opp går de til angrep!

Skulle tro jeg beskyldte dem for drap så gale blir de!

Det viser jo bare at det har dårlig samvittighet ig masse skyldfølelse!

Hat kuttet mere og mere kontakten med disse, føler ikke for å ha slike venninder som bryter avtaler hvis noe bedre dukker opp.

Helt i orden en gang i blandt, det skjer meg selv også, men ikke tre av fire ganger liksom!

Skrevet

hihi litt mye hormoner her?

Sånn kan jo skje, også flere ganger på rad.

men jeg forstår dere absolutt for meg blir det litt sånn. Hva skjer etterpå? Ringer den aktuelle v meg? sender meld? avtaler en ny date?

I såfall er det ok. Slikt kan skje den beste. men hvis jeg er IGJEN da den som må ta kontakt er det grøslig slitsomt. Da føler man at vennskapet er ensidig

Her for en stund tilbake ble jeg den venninden. jeg skulle møte ei venninde men 2 av gangene punkterte jeg (på to uker) En gang ble jeg sittende fast i en stor kræsj og siste gangen måtte mannen jobbe overtid så jeg fikk ikke bilen (veldig lagt og j... knotete med buss. Som sagt ting kan skje den beste ...hihi... 4 avlyste dater i siste sekund det... men det er eneste gangen og. Du skal tro jeg var flau :(

Skrevet

Høres ikke ut som ei god venninne...tror heller jeg ville lagt energien min til noen andre som er. Hvis hun bryter avtaler med deg hele tiden, viser det at hun nedprioriterer deg hver gang noe annet dukker opp. Dessverre!

Skrevet

Jeg har hatt slike venniner. Orket det ikke mer så jeg har bare kuttet dem ut, Det resulterte i at jeg fikk bedre kontakt med en del jeg bare var bekjente med. De er nå fantastiske venniner:)

Ikke vits i å samle på noen som bare suger ut energien av deg.

Venner er like viktig som kjæreste/samboer/man. Man må også pleie vennskap som man må pleie et kjærlighetsforhold.

Hvem hadde orket å spart på en type som sjelden eller aldri stilte opp?? Det samme gjelder venninner.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt,men kan jo hende det er en god grunn til det,men at de ikke vil dele det,så er ikke bestandig man må være så egoistisk,pleier som regel å være en grunn.....

Skrevet

Har også ei veninne som er sånn og har gitt henne opp gidder ikke invitere folk som gjør sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...